"פסיפיק רים 2: המרד" מגיע אל בתי הקולנוע בישראל

מרץ 16, 2018

פסיפיק רים: המרד - סרטי מדע בדיוני - הספרייה הפנטסטית
קרדיט תמונה: באדיבות אלקו מדיה דיסטרביושן

"פסיפיק רים: המרד" מתחיל ב-22 למרץ. האם תצטרפו אליו, כדי לצפות בקרב נוסף על עתידה של האנושות?

ב-2013 פרויקט החלומות של של גיירמו דל טורו, להפיק סרט מפלצות בקנה מידה כמוהו לא נראה בקולנוע, הפך למציאות. "פסיפיק רים" בא לעולם. המבקרים לא בדיוק השתגעו עליו, אבל הצופים הצביעו ברגליים והעניקו לו הכנסות בגובה של למעלה מ-410 מיליון דולר. מספיק בשביל להצדיק סרט המשך.

כהרגלו של דל טורו, הוא נתן לפרנצ'ייז את בעיטת הפתיחה, אבל העביר את המושכות לאחרים והמשיך בדרכו היצירתית. את הסרט הנוכחי, ביים סטיבן ס. דנייט. זה האחרון לא חדש לתחום הפנטזיה והמדע הבדיוני, לאחר שביים גם את "דרדוויל" של נטפליקס ואת "ספרטקוס" עבור סטארז. למעשה, דנייט גם לא חדש להחלפה של דל טורו, כיוון שקיבל גם את המושכות לבימוי הפרנצ'ייז המחודש של "הלבוי", שאת קודמו דל טורו ורון פרלמן לא הצליחו לסיים, עקב בעיות לו"ז ותקציב.

דל טורו, אגב, ממש לא מתלונן. סרט ההמשך של פסיפיק רים נדחה משנה שעברה, בעקבות תהליך המכירה של Legendary לחברה סינית בשם "וונדה גרופ". הבמאי סירב לחכות והחליט לעבור בינתיים לביים סרט קטן שמאוד-מאוד רצה להוציא אל הפועל, בשם "צורת המים". ה"סרט קטן" קיבל לא פחות מ-13 מועמדויות לאוסקר וזכה בארבעה מפרסי האקדמיה.

בתפקיד הראשי הצטרף לקאסט ג'ון בוייגה, כוכב עולה בהוליווד בשנים האחרונות שמשחק גם את פין בפרנצ'ייז "מלחמת הכוכבים" המחודש. לצדו מככב סקוט איסטווד, שחקן ודוגמן אמריקאי ובנו של השחקן והבמאי קלינט איסטווד.

השחקנית האסיאתית, רינקו קיקוצ'י, שבה לגלם את דמותה של מאקו מורי. פריט טריוויה מעניין, הוא שבעקבות הדמות אותה גילמה קיקוצ'י, נוצר "מבחן מאקו מורי" לבחינת שיוויוניות בסרטים. לפי מבחן זה, בסרט צריכה להיות לפחות דמות נשית אחת, שיש לה סיפור רקע ועלילה משלה ושלא נוצרה כדי לתמוך בדמות גברית.

 

תקציר העלילה

הקרב בין מפלצות ההשמדה ההמונית "קאיג'ו" לבין "הייגרים", המכונות העל-אנושיות שנבנו על-ידי בני האדם, כדי להביס אותן, הייתה רק ​​טעימה קטנה באיום על האנושות. עשר שנים אחרי מאורעות הסרט הקודם, חוזרות מפלצות "קאיג'ו" לכדור הארץ, ישירות מתוך האדמה למתקפה אכזרית.

ג'ק פנטקוסט (ג'ון בויגה), טייס ובנו של הגנרל סטאקר, שבניגוד לאביו הגיבור בחר בעולם הפשע, מקבל הזדמנות אחרונה להציל את מורשתו של אביו.

יחד עם אחותו גיבורת הסרט הקודם, מאקו, והטייס המנוסה למברט (סקוט איסטווד),ושחקני חיזוק נוספים שגדלו בצל המלחמה ומצטרפים למערכה, הם יוצרים כוח הגנה חזק ביותר היוצא לקרב המסוכן נגד מפלצות-העל.

 

פסיפיק רים: המרד צפוי לפרוץ אל בתי הקולנוע בישראל ב-22.03.2018.

בקרו באתר הרשמי של הסרט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.