"מלאכים של אש" מאת ל"א וות'רלי

פברואר 6, 2018

מלאכים של אש - ספרי פנטזיה לנוער - הספרייה הפנטסטית

כמעט שנתיים חלפו מאז יצא הספר הראשון בטרילוגיית "מלאכים". כעת המלאכים חוזרים, והם לא ייקחו אתכם לגן עדן…

"מלאכים של אש", מאת ל"א וות'רלי בהוצאת "דני ספרים", הוא החלק השני בטרילוגיית פנטזיה שמאירה את דמותם של המלאכים באור חדש, אפל ומסוכן. הספר הראשון, "מלאכים" ראה אור בישראל ב-2016 והצליח לעשות את הבלתי אפשרי – לסחוף קוראות וקוראים בשוק מוצף לעייפה בכותרים מהסוגה.

בעקבות הכרך הראשון בטרילוגיה, שאלתם אותנו מדי פעם מתי – אם בכלל – צפוי להגיע החלק השני? ובכן, אנחנו שמחים לדווח שהוא כאן. ולאלה מכם שלא מכירים, בטרילוגיה של וות'רלי, מלאכים הם ממש לא מה שחשבתם. הם ישויות מממד אחר, שעוברות לממד שלנו כשמקור האנרגיה ממנה הם ניזונים מתחיל להידלדל. כדי לשרוד, הם ניזונים מהאנרגיה של בני האדם, ובכך גורמים להם מחלות קשות ובמקרים קיצוניים אפילו מוות. גם בחלק השני ממשיכה וות'רלי לאזן בין הרפתקה מותחת ובין סיפור אהבה, כמקובל בסדרות האחרות בסוגה.

 

תקציר העלילה

רק לווילו יש הכוח למגר את לגיון המלאכים המרושע המאיים על בני האדם, אך המלאכים מוכנים לעשות הכול כדי לעצור בעדה. לצידה של ווילו עומד אלכס המסתורי והיפהפה – קוטל מלאכים מיומן ואהובה האחד והיחיד. ווילו ואלכס נמצאים במנוסה, ועקבותיהם מובילים אותם למקסיקו סיטי, שם הם חוברים לקבוצה נמלטת של קוטלי מלאכים שאותם מנהיגה קארה האקזוטית, אהובתו לשעבר של אלכס.

בהיותה של ווילו מלאכית למחצה, נוהגים בה קוטלי המלאכים בחשד ומהססים לקבלה לשורותיהם. ווילו מרגישה בודדה כפי שלא היתה מעולם… אך אז היא פוגשת את סבסטיאן. סֶבּ חיפש אחר ווילו כל חייו – כי גם הוא מלאך למחצה כמוה. אך כיצד יגיב אלכס למראה הכימיה הנוצרת בין ווילו וסב? והאם הם יצליחו לשלב כוחות ולעמוד מול מתקפת המלאכים המתקרבת?

 

על המחברת

ל"א וות'רלי נולדה בשנת 1967 וגדלה בליטל רוק, ארקנסו, ארה"ב. היא חיה עם בעלה בהמפשייר, אנגליה, שם היא כותבת, יוצאת לטיולים, מנסה מתכונים חדשים ומטפלת בחתול ששמו ברנרד. היא כתבה ספרים אחדים לבני הנעורים. סדרת "מלאכים" היא הסדרה המצליחה ביותר שלה.

לפרטים נוספים על המחברת ועל ספריה, בקרו באתר הבית שלה (באנגלית)

"מלאכים של אש"
מאת: ל"א וות'רלי
תרגום מאנגלית: חנה בן-צבי גורן
הוצאה: דני ספרים (2018)
519 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.