ארץ האגדות: עולמות מתנגשים

פברואר 2, 2018

עולמות מתנגשים - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

יצא – ארץ האגדות: עולמות מתנגשים, הספר ה-6 והאחרון בסדרת רבי המכר, ארץ האגדות, מאת כריס קולפר

כש"קסם המשאלה", הספר הראשון בסדרת "ארץ האגדות" יצא לאור, מחברו, השחקן כריס קולפר, לא ציפה שההצלחה שלו תהיה כל כך גדולה. בסדרת הספרים, אחריה אנחנו עוקבים בספרייה הפנטסטית מאז תחילתה, יצר קולפר עולם חדש שבו סיפורי האגדות קמים לתחייה וסחף אחריו מיליוני קוראים צעירים (ואת אלו מן ההורים שיודעים לזהות את הבדיחות הציניות שבין השורות).

ב-2013, הוצאת אריה ניר הישראלית הציגה את הספר הראשון בסדרה המצליחה בפני הקוראים בארץ. גם כאן זכו הספרים להצלחה כה רבה שכולם תורגמו וראו אור בסדירות ובהקפדה.

כעת, לאחר 5 שנים, ראה אור הספר ה-6 בסדרה: עולמות מתנגשים. אם לא קראתם את הספרים הקודמים, שקלו טוב-טוב אם אתם רוצים לקרוא את עלילת הספר האחרון. אם כבר קראתם את הספרים הקודמים, עדיין תשקלו אם אתם רוצים לקרוא את העלילה, אבל זה הרבה פחות נורא.

 

עלילת עולמות מתנגשים – ארץ האגדות 6 (מגב הכריכה)

הסיוט המפחיד ביותר של אלכס וקונר התגשם. המכשפה מורינה החלה לבצע את תוכניתה המרושעת והיא מאיימת לכבוש ולהחריב את ניו יורק תחילה ולאחר מכן את העולם כולו! כאשר קונר חושב שהכול אבוד ושלא יכול להיות גרוע יותר – אלכס נעלמת! האם יצליח קונר למצוא את אלכס לפני שיהיה מאוחר מדי. והאם יוכלו התאומים להחזיר את שיווי המשקל בין העולם האמיתי לעולם האגדות?

לנוחותכם, אנו מצרפים גם את רשימת הספרים הקודמים בסדרה, ואת עלילותיהם, עד ההתחלה:

מסעותיו של הסופר – ארץ האגדות 5

קונר ואלכס חייבם לנצח את האיש במסכה כדי להציל את ארץ האגדות! אך נראה כי הפעם המשימה בלתי אפשרית כדי שיהיה להם סיכוי לסכל את מזימותיו הם חייבים לאוף צבא בלתי מנוצח משלהם שיצליח לגבור על צבא הנבלים הספרותיים שאסף. התאומים יוצאים למסע גדוש הרפתקאות וסיכונים בתוך סיפוריו של קונר במטרה לגייס פיראטים חסרי פחד, גיבורי-על, מומיות מצריות ושלל דמויות נוספות שיעזרו להם במשימה.

מעבר לממלכות – ארץ האגדות 4

האיש במסכה נמלט כשבידו שיקוי רב-עוצמה, ועל אלכס וקונר מוטלת המשימה למנו ממנו להרוס את ארץ האגדות. אלא שאלכס הודחה מתפקידה כפיה הסנדקית ואף אחד אינו מאמין לאזהרותיה על הסכנה המורה הנשקפת להם. בעזרת חבריהם יוצאים התאומים לסכל את מזימתו של האיש במסכה: לגייס את כל הנבלים הספרותיים לצבאו במטרה לכבוש את עולם האגדות.

אזהרת האחים גרים – ארץ האגדות 3

קונר משוכנע שהרפתקאותיו בעולם האדות נגמרו עד שהוא מגלה רמז מסתורי שהשאירו האחים גרים לפני מאתיים שנה. בעזרת ברי, חברותו לכיתה יוצא קונר למסע מסוכן ברחבי אירופה כדי להציל את ארץ האגדות. אלכס ממשיכה באימוניה להפוך לפיה הסנדקית הבאה ולהוביל את מועצת הפיות. אבל שום דבר לא הכין אותם לקרב הנורא העתיק להתחול.. או לסוד האיום שישנה את חייהם לנצח.

שובה של הקוסמת – ארץ האגדות 2

ארץ האגדות עומדת בפני הסכנה הגדולה ביותר בתולדותיה – הקוסמת הרעה חזרה לנקום – ומועצת הפיות עומדת חסרת אונים למולה.כאשר הקוסמת מצליחה לחדור גם לעולמם של אלכס וקונר – ואמם נחטפת! – הם נאלצים להמרות את מצוות סבתם ולמצוא דרך לחזור לעולם האגדות כדי להצילה. האם יוכלו אלכס וקונר, להציל את אמם ואת עולם האגדות מהאיום הגדול ביותר שידע אי-פעם?

קסם המשאלה – ארץ האגדות 1

אלכס וקונר התהפכו כל הלילה במחשבות על קסם המשאלה. הם חייבים לעשות כל מה שיורה להם היומן. הם עומדים לצאת למסע החיפושים הגדל בחייהם. כאשר סבתם נותנת להם במתנה את ספר הסיפורים הנדיר שלה, אין להם מושג שהם ימצאו את עצמם בעולם שהוא מעבר לכל דמיון: ארץ האגדות, שבה כל סיפורי הילדות הם אמיתיים. אבל אלכס וקונר מגלים במהרה שלא כל היפורים הסתיימו ב"אושר ועושר"…

רוצים/ות ללמוד עוד על ארץ האגדות ועל הספר המסכם?

בקרו באתר הרשמי של כריס קולפר

ארץ האגדות 6: עולמות מתנגשים
מאת: כריס קולפר
תרגום מאנגלית: נעה בן פורת
הוצאת אריה ניר (2018)
מס' עמודים: 344

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.