תיקים באפלה חוזרת לעונה 11

ינואר 13, 2018

תיקים באפלה - סדרות מדע בדיוני - הספרייה הפנטסטית
באדיבות yes.

לאחר חזרה מוצלחת למסך ב-2016, תיקים באפלה – סדרת הקאלט משנות ה-90, חוזרת לעונה 11

"תיקים באפלה", סדרת הקאלט, שהגדירה את הטלוויזיה מחדש ויצרה דורות חדשים של סדרות, חוזרת בעונה חדשה בת 10 פרקים, הישר אל ערוץ yes ACTION. במסגרתה חוזרים למסכי הטלוויזיה דיוויד דוכובני וג'יליאן אנדרסון בתפקידהם האייקוניים כסוכני ה-FBI פוקס מאלדר ודיינה סקאלי. חלק מהפרקים יעסקו בסיפור המיתולוגי שעובר כחוט מקשר בין כל פרקי הסדרה, אבל עדיין יהיו פרקי "מפלצות" שעומדים בפני עצמם.

הסדרה תחזור למקום בו הסתיימה העונה הקודמת ונראה שעלילת העונה החדשה צפויה להתמקד בוויליאם, בנם המיוחד של סקאלי ומאלדר, שבעונות קודמות למדנו שיש לו כוחות המאפיינים חייזרים ואשר נמסר בעבר לאימוץ על ידי סקאלי שהבינה שאינה יכולה לשמור על ביטחונו. שובו לסדרה מרמז שכוחותיו לא נטשו אותו וייתכן שהוא מאוד מסוכן.

אל העונה החדשה חוזרים גם מיטש פילג'י בתפקיד עוזר המנהל וולטק סקינר, שנשאר בעל הברית היחיד שמאלדר וסקאלי יכולים לסמוך עליו שיגן עליהם. גם סוכנת ה-FBI מוניקה רייז (אנבת' גיש) תחזור לעונה, לאחר שבקודמת עזרה לסקאלי להכין חיסון לוירוס החייזרי. "האיש המעשן" (ויליאם בי. דיויס) ו"האקדוחנים הבודדים" (טום בריידווד, דין הגלונד וברוס הארדווד) ישובו גם הם לעונה נוספת כמו גם לורן אמברוז ורובי אמל כסוכנים שמסנבים לרשת את מאלדר וסקאלי, אינשטיין ומילר.

אל העונה החדשה מצטרפת השחקנית הוותיקה ברברה הרשי לתפקיד שעדיין לא פורסם.

אז מה דעתכם? האם תשובו לצפות בסדרה בעונה החדשה? האם תצליח הסדרה לחזור אל ימי התהילה שלה? האם האמת עדיין נמצאת אי שם? נראה שכולנו נגלה בקרוב.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.