עמק המומינים – סדרת טלווזיה חדשה

ספטמבר 29, 2017

עמק המומינים - טובה ינסון - הספרייה הפנטסטית

התכוננו להתרגש מאמנות הקונספט הקסומה של סדרת הטלוויזיה החדשה, "עמק המומינים"

לחובבי מומינים בכל גיל ומכל העולם יכולים  יש סיבה למסיבה – סדרה מאוירת מרהיבה ביופייה, בשם "עמק המומינים" (Moomin Valley), מופקת בימים אלה על ידי חברת ההפקה הפינית, Gutsy Entertainment, בשאיפה להציג את הרפתקאותיהם הנפלאות של המומינים לדור החדש.

דמויות המומינים האהובות נוצרו על ידי המאיירת והסופרת הפינית, טובה ינסון. המומינים הופיעו לראשונה ב"המומינים והשיטפון הגדול" ב-1945. מאז, הפכו היצורים העגלגלים וחבריהם לאחד מעמודי התווך של התרבות הפינית ולשגרירים שלה ברחבי העולם. הספרים המקוריים תורגמו אל למעלה מ-50 שפות. הגיבור, מומינטרול, יוצא למסעות מלאי רגש בעמק המומינים, במהלכם הוא לומד שיעורים באהבה, חברות ואומץ.

הסדרה החדשה מופקת באמצעות שילוב של דו-ממד ותלת-ממד, במטרה לפנות גם אל קהל הילדים וגם אל החובבים שגדלו על הדמויות הללו וכיום רוצים לחלוק את אהבתם למומינים עם ילדיהם. הדמויות עצמן מופקות באנימציה ממוחשבת בתלת-ממד, על גבי סביבות רקע המצוירות ביד בדו-ממד.

המפיקה הראשית, מריקה מקרוף מבטיחה, "לא נימנע להציג את המורכבות והעומק באותם סיפורים מקוריים, והסגנון המעורב של האנימציה יעוצב כדי להשיג זאת". ואין פלא שהצוות האמנותי מחויב כל כך לחומרים המקוריים ולרוחם. אחרי הכול, עומדים מאחוריהם 3,700 תורמים שהעניקו להם מאמונת ומכספם, סך כולל של  253,320 דולר, מתוך 200,000 הדולר שביקשו.

נכון לכתיבת שורות אלה, הסדרה מתוכננת לכלול 13 פרקים בני 22 דקות, ועלות לאוויר באביב 2019. בפינלנד, הסדרה כבר נרכשה לשידור על ידי חברת טלוויזיה מקומית, וחברת ההפקה החלה במו"מ עם רשתות טלוויזיה חשובות בבריטניה, בארה"ב וביפן. נשמח לחלוק אתכם חומרים ועדכונים נוספים, ככל שהסדרה תקרום עור וגידים.

מלבד הנתונים הללו ואמנות הקונספט היפהפייה, סיבה נוספת שרומזת כי יש למה לצפות, היא שסדרת האנימציה זכתה לתמיכתה של חברת Moomin Character, המנוהלת על ידי משפחתה של ינסון ואמונה על המותג האהוב.

 

תמונות קונספט נוספות:

עמק המומינים - סדרות פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

 

עמק המומינים - סדרות פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

 

עמק המומינים - סדרות פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.