ה-Inhumans מגיעים ל-IMAX

אוגוסט 20, 2017

האינהיומנס Inhumans - סדרות קומיקס - הספרייה הפנטסטית

בדרך ל-yes ה-Inhumans עוברים ב-IMAX, ואתם מוזמנים לראות את שני הפרקים הראשונים, שצולמו במיוחד עבור פורמט המסך הענק.

ה"אינהיומנס", גזע של אנשים על-אנושיים עם כוחות מגוונים ומיוחדים במינם הוצגו אל תוך היקום של מארוול קומיקס ב-1964, על ידי סטן לי וג'ק קירבי. מאז, חשיבותם ליקום זה גברה והלכה והם הפכו לכמה מן הדמויות הפופולריות והאייקוניות ביותר. הסדרה צפויה לעסוק לראשונה בהרפתקה האפית של הברק השחור והמשפחה המלכותית.

מבחינה זו, הסדרה החדשה של ABC, שמתוכננת לעסוק בקורותיהם, מהווה המשך מצוין ל"סוכני שילד". במובנים רבים, העונה האחרונה של הסדרה הפופולרית די הכינה את השטח כדי להפוך את ה"Inhumans" לפרנצ'ייז הבא. כעת, אפשר להגיד הרבה דברים על מארוול, אך לא שהם חוששים ללכת בגדול. הפעם הגדילה חברת הקומיקס לעשות (הבנתם את משחק המילים?) והפיקה את שני הפרקים הראשונים בסדרה בפורמט ובאיכות המתאימים למסכי ה-IMAX. כמובן שהפרקים יהיו זמינים לצפייה גם עבור הצופים מן השורה, שלא ירצו או יוכלו להגיע להקרנות המיוחדות בבתי הקולנוע המתאימים.

 

בבית או במסך IMAX

אז למה להגיע לראות את הסרטים האלה במיוחד בבתי הקולנוע ולא בנוחיות הבית? ובכן, מעבר לחוויית הצפייה המיוחדת והלא שגרתית, ראשית, שני הפרקים יוקרנו בבתי הקולנוע ברצף. ושנית, הם צפויים להכיל חומרים מיוחדים שצולמו במיוחד למסך הגדול ולא ייכללו בפרקים הטלוויזיוניים.
את הפרקים ביים רואל ריין (The Delivery, Black Sails), והם הופקו ע"י סקוט באק (דקטסר וMarvels Iron Fist) וג'וסף לואב, שאחראי על הפקת מיזמים רבים של מארוול.

 

תקציר העלילה

לאחר שהמשפחה המלכותית של ה"אינהיומנס" מתפצלת בעקבות הפיכה צבאית, הם מצליחים להימלט בעור שיניהם אל הוואי. שם יחסי הגומלין המפתיעים שלהם עם השפע ועם האנושות שסביבם, עשויים לא רק להציל אותם, אלא גם את כדור הארץ כולו.

מכירת הכרטיסים לאירוע בעיצומה

הקרנות ה-IMAX המיוחדות צפויות להתקיים בכל העולם. בישראל הן תתקיימנה על פני יומיים, בתאריכים 1-2.9.2017 (שישי-שבת). מכירת הכרטיסים כבר החלה. לכן, אם אתם חובבי קומיקס ולא רוצים לפספס את האירוע, כדאי לכם להזדרז.

 

צפייה נעימה!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.