"כל לב הוא דלת" – החלה המכירה המוקדמת

יולי 24, 2017

כל לב הוא דלת - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

החלה המכירה המוקדמת של "כל לב הוא דלת" מאת שונן מגווייר, אחד מספרי הפנטזיה עטורי הפרסים והמרשימים של העת האחרונה

'כל לב הוא דלת' הוא שמה העברי של הנובלה זוכת פרסי נבולה ולוקוס והמועמדת לפרס ההוגו, Every Heart A Doorway, מאת הסופרת שונן מגווייר. הנובלה עטורת הפרסים צפויה להיות גם הספר הרביעי של נובה. ועכשיו אפשר להזמין את המהדורה האלקטרונית של הספר בהזמנה מוקדמת באתר ההוצאה.
ההערכה היא שהספר יהיה מוכן לאייקון, 8 באוקטובר 2017, תחילה במהדורה אלקטרונית, ולאחר מכן גם במהדורה מודפסת. את הספר תרגם מאנגלית המו"ל של נובה, דידי חנוך.

'כל לב הוא דלת' מספר את סיפורם של הילדות והילדים שמצאו את דרכם אל עולמות פנטסיה קסומים, ולאחר הרפתקאות רבות, נשלחו הביתה, בחזרה לעולמנו – נערות כמו עליסה, דורותי, וונדי ואחרות. ובכן, כאשר מתמזל מזלן, מסתבר שהן נשלחות לאחת משתי פנימיות: אחת לאלו שרוצות לשכוח ולהשאיר את קורותיהן בארצות הקסומות אליהן הגיעו, ושנייה לאלו שלא היו רוצות דבר יותר מכפי שהיו רוצות לקבל הזדמנות לשוב אל הארץ ממנה חזרו, בתקווה לא לשוב עוד לעולם למחוזות המציאות.

ננסי, גיבורת הנובלה, חושבת שהגיע למנוחה ולנחלה, כשהיא מגיעה לפנימייה, לאחר שנים בארץ מתים קרה ואפלה. הוריה, שרק רוצים בטובתה לא נתנו לה מנוח בניסיון להשיב לעצמם את הילדה שהייתה לפני שעברה בשער והשאירה בלי דעת את המציאות מאחוריה. כיצד תוכל להסביר להם שהילדה ההיא הייתה ואיננה, וכעת הייתה נותנת הכול כדי לשוב אל ממלכת המתים ואל אדונה? בפנימייה של גב' ווסט אין צורך יותר להעמיד פנים, הפנימייה מציעה הבנה, שלווה וביטחון… ואז מתחילות הרציחות.

לדברי דידי חנוך, המו"ל של הוצאת "נובה", מזמן ידע שברצונו להוציא לאור את שונן מגווייר.

היא סופרת מצוינת, פורה להדהים. ידעתי שיש סיכוי שספר הפתיחה שלה בהוצאת נובה יהיה Every Heart A Doorway, כבר כאשר הנובלה הוכרזה. והיא עמדה בכל הציפיות שלי ויותר. אני מצפה בהחלט שהיא תזכה בפרס הוגו באוגוסט.

בדומה ל"עקורה" לפניו, גם 'כל לב הוא דלת' יישלח לרוכשים בקבצי epub, mobi ו-PDF, וכך יכסה את כל הפלטפורמות המובילות. תומכי מימון ההמון שבחרו באופציה בה הוצא הספר הרביעי יקבלו אותו כחצי שעה לפני המזמינים המוקדמים. כלומר, קודם יישלח הספר במהדורה הדיגיטלית לתומכים, ואז למזמינים בהזמנה המוקדמת.

[button color="orange" size="big" link="http://www.novapress.co.il/store#!/%D7%9B%D7%9C-%D7%9C%D7%91-%D7%94%D7%95%D7%90-%D7%93%D7%9C%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%AA-%D7%94%D7%93%D7%99%D7%92%D7%99%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%AA/p/88330268/category=0" target="blank" ]לרכישה מוקדמת[/button]

מי שרוצה להיכנס קצת לאווירה יכול/ה להאזין לשיר הנהדר אותו כתבה מגווייר לפני שנים: Wicked Girls Saving Ourselves (הקול של שונן הוא השני שנשמע. הראשון הוא של מישל דוקרי).

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.