חשיפה: כך תיראה מהדורת העשור של "שם הרוח"

יוני 25, 2017

שם הרוח מהדורת העשור - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

פטריק רותפס חשף את הכריכה של מהדורת העשור המתוכננת לספר הפנטזיה האפית פרי עטו, "שם הרוח"

סופר הפנטזיה האמריקאי, פטריק רותפס, אולי לא כתב הרבה ספרים במהלך הקריירה שלו, שהתחילה ב-2007, עם צאת ספרו "שם הרוח", אבל כנראה שכשאתה כותב את הספרים הנכונים, אתה לא צריך. כעת, 10 שנים לאחר מכן, כל חובביו של רותפס מחכים לצאת הספר השלישי בסדרת "רשומות קוטל המלך". אך בעוד צאתו של ספר זה מתעכבת, הכין הסופר והצוות היוצר שמאחוריו מהדורת עשור שלא תרצו לפספס!

 

כמה פרטים מעניינים לגבי המהדורה החדשה:

1) קודם כול, כך תיראה הכריכה:

שם הרוח מהדורת העשור - פטריק רותפס - הספרייה הפנטסטית
כריכת הספר – לחצו להגדלה

הכריכה מעוצבת על ידי סם וובר, מי שאחראי גם הכריכה של "המיתולוגיה הנורדית" של ניל גיימן.

אבל כפי שרותפס מעיד, "המהדורה החדשה אינה רק נייר עטיפה חדש על דבר ישן… למהדורה החדשה של הספר יש עוד הרבה מה להציע, כגון:

2) המהדורה מכילה למעלה מ-20 איורים של דן דוס סנטוס (ראה קישור בסוף הידיעה).

3) לאיורים יתווספו גם שתי מפות חדשות ושתיהן מפורטות יותר ומאוירות על ידי ניית'ן טיילור.

4) כמו כן יתווספו מספר אפנדיקסים בהם יצלול רותפס במורד מאורת הארנב וייכנס בפרטי פרטים לנושאים כגון שיטות המטבע, בניית העולם ולוח השנה הנפוץ בעולם שתווה ושטחי האימפריה האתורנית (גם אלה יהיו מאוירים על ידי ניית טיילור).

5) אבל כנראה חשוב מכול, המהדורה החדשה תכלול שלל תיקונים והתאמות שרותפוס רצה לעשות במרוצת השנים מאז יצא ספרו לראשונה. או כמו שהגדיר זאת הסופר, "זאת לא בדיוק מהדורת 'הטקסט המועדף' של המחבר, אבל זאת כן 'מהדורת הטקסט המשופר'", אך בד בבד, הוא מבטיח שלא תצליחו להרגיש בהבדלים הספציפיים.

אז מתי תוכלו לצפות לכל הטוב הזה? השלישי לאוקטובר, השנה. רותפוס שב ומדגיש שהיה לו חשוב שמהדורת העשור המהוללת אכן תצא בשנת העשור ואוקטובר אולי קרוב לסוף השנה, אבל בהחלט נחשב. למי מכם שעושים דברים כאלה (אתם יודעים מי אתם), הספר אמור להיות כבר זמין לרכישה מוקדמת.

בקרו באתר הבית של פטריק רותפס

בקרו באתר הבית של דן דוס סנטוס (המאייר המוכשר להפליא)

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.