תגידו yes לכס – ולפרמיירה העולמית של "משחקי הכס"

יוני 22, 2017

תגידו yes לכס - בכורת עונה 7 - הספרייה הפנטסטית

"תגידו yes לכס"! yes – מזמינה את כלל הציבור לזכות בהזמנה זוגית לפרמיירה העולמית של "משחקי הכס" בלוס אנג'לס בנוכחות שחקני הסדרה

ברוכים הבאים לתחרות השווה ביותר בשבע הממלכות (ומחוץ להן). במסגרת פעילות "תגידו yes לכס" שעורכת חברת  yes ופתוחה לציבור הרחב, יזכה הזוכה המאושר/ת בהזדמנות חד-פעמית להשתתף בבכורה העולמית של העונה השביעית של "משחקי הכס" בלוס אנג'לס, בנוכחות שחקני הסדרה, כולל הזמנה למסיבת האפטר פארטי של ההפקה.

 

 איך זוכים?

הפעילות תחל ביום ראשון ה- 25.6 ותימשך חמישה ימים, במסגרתה יוצב הכס במתחם רכבת השלום (ליד קניון עזריאלי בתל אביב), הציבור הרחב מוזמן להצטלם על או ליד הכס, להעלות את התמונה לאינסטגרם ולתייג @yestagramtv עם האשטג תגידו יס לכס (#תגידויסלכס) ולשכנע מדוע מגיע להם לקחת חלק בפרמיירה החגיגית. התשובה הכי יצירתית תזכה את הגולש/ת בכרטיס טיסה זוגי, לינה בבוורלי הילס וכניסה לאירוע הכי מרגש של עולם הטלוויזיה.

חברת  yes היתה הראשונה להביא לצופה הישראלי את  תכני HBO  – וגם השנה ממשיכים עם המסורת, כבכל שנה במשך שבע השנים האחרונות בהן yes Oh שידר את הסדרה, עונה חדשה של משחקי הכס.

העונה השביעית תשודר בערוץ  yes Oh החל מה- 17.7, בימי שני, במקביל לארה"ב בשעה 04:00 לפנות בוקר וב- 22:00 בערב, כמו כן תהיה זמינה ב-yesVOD

 

על משחקי הכס

הסדרה זוכת 38 פרסי האמי, כולל סדרת הדרמה הטובה ביותר, פרס הכתיבה, פרס הבימוי ושחקן המשנה הטוב ביותר בדרמה, חוזרת בעונה שביעית חדשה ומרגשת, עונה אחת לפני אחרונה, שהוגדרה על ידי חלק מהשחקנים כ"רמה אחת מעל העונות הקודמות". והנה, ההמתנה הארוכה עומדת להסתיים! שבעת פרקי העונה השביעית של הלהיט הכי גדול בשנים האחרונות כבר כמעט כאן. ספויילרים, שמועות והדלפות של העלילה מלווים את עליית העונה אבל מה שאנחנו יודעים לבטח זה שעם הגיעו של החורף, בעוד סרסיי לאניסטר, ג'ון סנואו ודיאנריס טרגריין נלחמים על כס המלכות והשליטה בשבע הממלכות, האיום הגדול באמת מגיע מצפון בדמות ההלכים הלבנים בראשות מלך הלילה. האם יצליחו בני האדם להתאחד במלחמה נגד הכפור המאיים לבלוע אותם?

ההשתתפות בכפוף לתקנון באתר החברה

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.