בלייד ראנר 2049 – הטריילר כאן!

מאי 9, 2017

בלייד ראנר 2049 - בלייד ראנר 2 - הספרייה הפנטסטית

הטריילר של בלייד ראנר 2049, או כפי שהוא נקרא עד כה – בלייד ראנר 2, שוחרר והוא נראה מבטיח להפליא

אז, לאחר האכזבה המתקראת גרסת הלייב אקשן של "הרוח במעטפת", התקווה הבאה באופק לחובבי הוויז'ואל העתידי הקודר, היא סרט ההמשך ל"בלייד ראנר", בהפקתו של רידלי סקוט. למי שזוכר, כבר בינואר 2016 דיווחנו לכם על תחילת צילומי הסרט, וביולי הבאנו לכם את האימג' הראשון שפורסם מתוכו. כעת מגיע הטריילר הרשמי הראשון ונותן לנו מבט הרבה יותר טוב על מה שמצפה לנו בסרט.

קודם כול, מסתבר שעבדו עלינו. אמנם זהו "בלייד ראנר 2" ואמנם הריסון פורד שב לגלם בו את ריק דקארד, דמותו מן הסרט המקורי, אבל כצפוי מפורד לאחרונה, הוא מפנה את מרכז הבמה לשחקנים חדשים. במידה כזאת או אחרת, הוא הופך לשחקן אורח בפרנצ'ייזים הגדולים בהם שיחק דמויות אייקוניות. תחת זאת, נראה שאת תפקיד הגיבור הראשי, יתפוס קיי (ריאן גוסלינג).

אל תבינו לא נכון, למרות שבימים כתיקונם אין לי חיבה מיותרת כלפי גוסלינג, דווקא בטריילר הוא נראה מתאים, הוא נראה שייך. ליהוק מרשים נוסף הוא ג'ארד ליטו, שמראה התאוששות מרשימה מן האכזבה שנחל ב"יחידת המתאבדים", שם גילם את דמותו של הג'וקר, רק כדי שמרבית הסצנות שלו יחתכו מן המוצר הסופי. קשה לדעת מה צפוי להיות, אבל בינתיים, אני מרוצה ממנו. באופן כללי, "בלייד ראנר 2049" נראה נפלא מבחינה אסתטית וניתן רק לקוות שבניגוד ל"הרוח במעטפת", יהיה בו יותר מאשר מראות מרשימים ואקשן נדוש.

סינופסיס (בתרגום חופשי)

שלושים שנה לאחר אירועי הסרט הראשון, בלייד ראנר חדש, קצין במשטרת לוס אנג'לס, בשם קיי (ריאן גוסלינג) חושף סוד שהיה קבור שנים רבות, סוד שיכול להטיל את מה שנותר מן החברה האנושית לכאוס. הגילוי של קיי שולח אותו למסע חיפושים בעקבות ריק דקארד (הריסון פורד), בלייד ראנר לשעבר במשטרת לוס אנג'לס שנעדר מזה 30 שנה.

מקווה שתיהנו מצפייה בטריילר, ואם לא עשיתם זאת עדיין, לכו לקרוא את "האם אנדרואידים חולמים על כבשים חשמליות", מאת פיליפ ק'. דיק, הספר עליו התבסס הסרט המקורי.

בכורה בינלאומית: 06.10.2017

האתר הרשמי של הסרט  (באנגלית)

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.