קינג ארתור – אגדת החרב

מאי 3, 2017

קינג ארתור - אגדת החרב - הספרייה הפנטסטית

קינג ארתור – אגדת החרב הוא העיבוד החדש של גאי ריצ'י לאגדת המלך ארתור, שצפוי להגיע למסכים בהמשך החודש

אוקיי, למה קוראים לסרט "קינג ארתור" ולא פשוט "המלך ארתור", זאת שאלה שאין לי תשובה עליה. למרות זאת, קשה לי להאמין שבחירת התרגום המפתיעה תשפיע על החלטתם של חובבי הסרטים של גיא ריצ'י לפקוד את האולמות. כפי שניתן לראות מן הטריילר, קינג ארתור – אגדת החרב צפוי להיות סרט שופע אפקטים, אקשן, קרבות תיאטרליים וקלילות כללית, שמתאימה במיוחד לסרטי קיץ.
כדי להבין לאן הסגנון הריצ'י מוביל את הסרט, צריך רק לשוב ולהיזכר בסרטי "שרלוק הולמס", בכיכובם של רוברט דאוני ג'וניור וג'וד לאו, או "שם קוד מ.לא.ך". מה זה אומר? לדעתי, זה אומר שכן – הסרט יכלול אלמנטים של פנטסיה, כמתבקש מסיפורו של המלך ארתור, אבל כנראה שהאלמנטים של האקשן יעפילו עליהם, לפחות במידת מה. זה גם אומר שחובבי האגדה של המלך ארתור לא בהכרח יקבלו משהו שיוכלו לחבק אל תוך הקאנון. מנגד, כמו סרטיו האחרים של ריצ'י, שצויינו מעלה, כנראה ש"קינג ארתור – אגדת החרב" יהיה סרט קיץ קליל וכיפי, שייתן לצופיו שעתיים של בריחה מהמציאות. בינינו, גם זה לא מעט.

סינופסיס

גיא ריצ'י מביא את סגנונו הדינמי ויוצר גירסה, מסחררת, קולחת ומהנה עם פסקול יוצא דופן לקלאסיקה האפית.

לאחר שאביו של ארתור נרצח בילדותו, דודו (ג'וד לאו), תופס את מקומו על כס המלכות ושולט בממלכה, אך הנבואה מספרת שיום אחד, המלך האמיתי יחזור ויוציא את החרב האגדית אקסקליבר מהסלע.

ארתור, (צ'ארלי האנם) בורח וגדל בסמטאות העיר, מבלי לדעת דבר על החיים שנועדו לו, עד הרגע שהוא מושך את החרב מתוך האבן, ובכך הגשים את הנבואה על זהות המלך הבא של אנגליה. דרכו של ארתור אל כס המלוכה אינה קלה, השלטון הנוכחי מסרב להכיר בו כמלך הבא ומכריז עליו ועל האבירים שלו מלחמה. ארתור נאלץ לאחד את האנשים ולהביס את דודו שרצח את אביו והפך למלך בעורמה.

בקרו באתר הסרט

המלך ארתור – אגדת החרב

בכורה: 11.05.2017

126 דקות

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.