קולוסל (2017) – סרט מפלצות חדש

אפריל 10, 2017

קולוסל 2017 - סרטי מפלצות - הספרייה הפנטסטית

אן האת'וויי מככבת בסרט ענק חדש! לא, באמת, האת'ווי היא מפלצת קייג'ו בסרטה החדש.

פסח בפתח ולכבוד חג החירות, אנחנו שמחים לספר לכם על חירות מסוג שונה – החופש לתת דרור למפלצת שבכם. זה מה שקורה לגלוריה (אן האת'וויי), בסרט החדש, קולוסל, שלוקח את סרטי הקייג'ו (סרטי מפלצות ענק, כגון גודזילה, קינג-קונג, פסיפיק רים וכיו"ב) ומעניק לו טוויסט הומוריסטי.

 

תקציר העלילה (בתרגום חופשי)

גלוריה שותה והוללת יותר מדי. לחבר שלה נמאס והוא זורק אותה מביתו ומחייו. גלוריה חוזרת לעיר הולדתה בתקווה לפתוח דף חדש, אך במקום זאת מתיידדת מחדש עם אוסקר (ג'ייסון סודקיס), חבר ילדותה שכיום מנהל בר. לאחר לילה של שתייה עם אוסקר וחבריו, היא מתעוררת ומגלה שמפלצת ענקית זורעת הרס בסיאול ומבינה שאיכשהו, המפלצת קשורה אליה.

אם זה לא די כדי לגרום לכם להתעניין בסרט, מה דעתכם על זה: הסרט מומן באופן חלקי על ידי Legion M – חברת הבידור הראשונה בבעלות חובבים, שמאפשרת לקהילה הזדמנות לקחת חלק בתעשיית הסרטים, לממן ולתרום בדרכים אחרות להפקת הסרטים, הסדרות וההצגות שהם רוצים לראות! רגע, אז במה זה שונה מפרויקטים של מימון המון? ובכן, המודל של Legion M, דומה יותר לרכישת מניות מאשר לתרומה. כלומר, מלבד התרומה להפקת פרויקטים מעניינים, "בעלי המניות" של החברה אמורים להיות זכאים לנתח מן הרווחים. כמה זה באמת יצליח או ישתלם? הזמן יגיד. אבל אין ספק שזוהי גישה חדשה ומעניינת בענף הבידור.

 

בכל אופן, בינתיים, נראה שקולוסל זוכה לאחלה תגובות מהקהל בארה"ב, ונראה די מבטיח. נכון לכתיבת שורות אלה, לא ידוע לנו על הקרנה מסחרית של הסרט בישראל, אבל מי יודע, בעסקי השעשועים כמו בעסקי השעשועים, הכול יכול להשתנות.

 

הטריילר של קולוסל

בכורה בינלאומית: 07.04.2017

במאי: נאצ'ו ויגלונדו

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.