הטריילר של אלים אמריקאים נחת ברשת

מרץ 18, 2017

אלים אמריקאים - סדרות פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

סוריאליסטי, אלים ומסתורי – הטריילר הרשמי של סדרת הפנטזיה החדשה, 'אלים אמריקאים', עלה לרשת

מר וודנסדי מכין את הדרך למלחמה אפית בין אלילים בטריילר החדש והסוריאליסטי משהו של סדרת הפנטסיה המתקרבת ובאה מבית היוצר של STARZ, על בסיס ספרו של ניל גיימן (אלים אמריקאים, 2001). הסדרה תתמקד בעימות הבלתי נמנע בין האלים הישנים הגוועים ובין האלים החדשים.

ולמי שצריכים לערוך היכרות עם הספר עליו הסדרה מבוססת (תתחילו לקרוא אותו, למה אתם מחכים?), זוהי עלילת הספר, כפי שהיא מופיעה בגב הכריכה:

הסערה קרבה…
האיש המכונה צל בילה שלוש שנים בכלא, הוריד את הראש וישב את הזמן שלו. כל מה שהוא רצה לעשות היה לחזור לזרועותיה האוהבות של אשתו ולהתררחק מצרות לשארית חייו. אבל ימם ספורים לפני מועד שחרורו הוא מגלה שאשתו נהרגה בתאונה, ועולמו הופך למקום קר יותר.
בטיסה חזרה הביתה ללוויה פוגש צל אדם מזוקן, המכנה את עצמו מר וונסדי. וונסדיי, נוכל ונבל על פי הגדרתו העצמית, מציע לצל עבודה. וצל, שאין לו עוד מה להפסיד, מקבל את ההצעה.
אבל העבודה בשירות וונסדיי המסתורי אינה נטולת מחיר, וצל מבין עד מהרה שתפקידו במזימותיו של וונסדיי יהיה מסוכן בהרבה מכפי שהיה יכול להעלות על דעתו. הוא מסתבך בעולם של סודות ויוצא למסע פרוע, שבו הוא פוגש, בין השאר, את צ'רנובוג הרצחני, את מר ננסי השובב ואת איסטר היפהפייה – שכולם, כך נדמה, יודעים על צל יותר משיודע הוא עצמו. צל עתיד ללמוד שהעבר אינו מת, שלכולם (לרבות אשתו המנוחה) יש סודות, ושעל הכף מוטל יותר מכפי שמישהו יכול לדמיין. מכל עבריהם מאיימת לפרוץ סערה אדירה. עד מהרה ייסחפו וונסדיי וצל לסכסוך שימיו כימי האנונושת עצמה. שכן מתחת לפני השטח השלווים של חיי היום-יום ניטשת מלחמה – והפרס הוא נפשה של אמריקה ונשמתה.
(הוצאת אופוס, 2001. מאנגלית: רחביה ברמן)
הטריילר של אלים אמריקאים מציג בצורה יותר עמוקה מבעבר את המסלול של וודנסדי (איאן מקשיין), הנוכל החלקלק ושל שדו מון (ריקי וויטל), המגויס כדי להיות שומר הראש שלו. הוא גם יכול לשמש, ככל הנראה, כהכרזה על הסגנון הצפוי של הסדרה: ללא הנחות, ללא עידון של אלמנטים מפחידים ואלימים וקו סוריאליסטי חזק.
לאחר שנים של השערות, שמועות והמתנה אינסופית, יש לנו לא רק טריילר, אלא גם תאריך ושעה: העונה הראשונה של "אלים אמריקאים" תכלול 8 פרקים, ופרק הבכורה ישודר בארה"ב ביום שבת, 30.04 (בזמן ישראל: 1.05, ב-03:00 בלילה שבין שבת לראשון).

הטריילר של אלים אמריקאים:

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.