חיות הפלא והיכן למצוא אותן – פרק ראשון לקריאה

מרץ 6, 2017

חיות הפלא והיכן למצוא אותן התסריט המקורי - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטיתחיות הפלא והיכן למצוא אותן הגיע לישראל ואנחנו שמחים להביא לכם את העמודים הראשונים לטעימה ראשונה

אז נכון שלא יצא לכם לשחק באף אחד מן הסרטים על הארי פוטר, או על עולם הקוסמות המורחב יותר, אותם המציאה סופרת הפנטזיה, ג'יי.קיי. רולינג (לא יצא לכם, נכון? כי אם כן, אנחנו מה זה מקנאים), אבל כעת תוכלו לפחות לקבל הצצה נפלאה אל התסריט של האחרון באותה סדרה של סרטים – "חיות הפלא והיכן למצוא אותן". מי יודע, אולי אפילו תוכלו להשתמש בתסריט של הסרט כדי להרים הצגה או סרט חובבים בעצמכם.

בכל מקרה, הבטחנו לכם טעימת קריאה מן התסריט המתורגם של חיות הפלא והיכן למצוא אותן. התסריט תורגם ויצא לאחרונה לאור בעברית, והבטחות צריך לקיים, אז דאגנו לכך.

 

תקציר העלילה

ניו יורק, שנת 1926…

מקום וזמן שבהם מעשיהם של קומץ אנשים… וחיות… יקבעו את גורלם של המונים.

המָאגיזוֹאוֹלוֹג ניוּט סלמנדרה, שהגיע זה עתה לארצות הברית, תיכנן רק עצירה קצרה בניו יורק. אבל כאשר מזוודת הקסמים של ניוּט נלקחת ממנו בטעות, וכמה מחיות הפלא שלו נמלטות אל העיר, צרות קסומות עומדות לפקוד את כולם…

 

העמודים הראשונים של חיות הפלא והיכן למצוא אותן

 

חיות הפלא והיכן למצוא אותן: התסריט המקורי - הארי פוטר - הספרייה הפנטסטית

 

קריאה נעימה!

 

חיות הפלא והיכן למצוא אותן

מאת: ג'יי. קיי. רולינג

תרגום מאנגלית: גילי בר-הלל

ספרי עליית הגג וידיעות ספרים

285 עמודים

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.