מפלצת האגם הבודדה, מאת סוזן סלפורס

דצמבר 23, 2016

מפלצת האגם הבודדה - ראשית קריאה - הספרייה הפנטסטית

מודן שבה אל סדרת "המרפאה לחיות דמיוניות", מאת סוזן סלפורס, עם "מפלצת האגם הבודדה"

מפלצת האגם הבודדה - סוזן סלפורס - הספרייה הפנטסטיתמפלצת האגם הבודדה הוא הספר השני בסדרת "המרפאה לחיות דמיוניות" מאת סוזן סלפורס. סדרת ספרי פנטזיה זו לילדים, כוללת 6 ספרים בסך הכול ומתאימה במיוחד לילדים באותו שלב מיוחד, נאמר בין ב' ל-ד', בו הם כבר יכולים לקרוא בכוחות עצמם, אך מרבית הספרים ילדותיים מדי, או ארוכים ומסובכים מדי. יתרונו בכך שהוא מנוקד ופשוט למדי לקריאה, אך עם זאת, לא מתיילד, מחנך או פשוט עד כדי גיחוך. אפשר לקרוא בו בהנאה, וגם האיורים החביבים שעל הכריכה ובפנים הספר תורמים המון לחוויה. אפשר בהחלט לראות כיצד ספרי הסדרה מהווים קריאת מבוא לאהבת ספרי פנטסיה בפרט וקריאה בכלל.

מפלצת האגם הבודדה מגיע אחרי "הבריחה הגדולה", בו בן מגיע לבאטנוויל, מכיר את פרל ויחדיו הם יוצאים למשימה לתפוס ססקווץ' שנמלט מבית החולים הסודי של דוקטור וו. הספרים הבאים בסדרה: The Rain Dragon Rescue, The Order of the Dragon, The Griffin's Riddle, The Fairy Swarm. אם להודות באמת, הידיעה על הספרים הבאים בסדרה ועל כך שהעלילה עוד תוסיף להתפתל תורמת לאטרקטיביות של שני הספרים שראו אור בעברית עד כה, בהוצאת מודן.

 

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

פרל לא מחפשת צרות. הצרות פשוט מוצאות אותה.

פרל פטל ובן סילברסטיין אמנם מחכים בקוצר רוח ליום העבודה הראשון שלהם כשוליותיה של דוקטור וו, הווטרינרית ליצורים דמיוניים, אך מתאכזבים לגלות שהמטלה הראשונה שלהם היא לקצוץ את ציפורני רגליו של הססקוואץ'. איכס! אחר כך מבחינה פרל במפלצת באגם שמאחרוי בית החולים ולמרות שנאמר להם לא לעזוב את הבניין בשום אופן, היא יוצאת להעיף מבט מקרוב, כשבן מזדחל בחשש מאחוריה. היציאה משתבשת כשהיצור תופס את בן ומחזיק אותו בן ערובה על אי באמצע האגם. כעת צריכה פרל לתכנן משימת חילוץ. האם תצליח להציל את המצב או שתחזק את השם שיצא לה כעושת הצרות הראשית של העיר? והאם יושיט לה עזרה החולה הסודי של בית החולים?

סוזן סלפורס שוב סוחפת את קוראיה להרפתקה מופלאה, מלאה יצורים מיתולוגיים ותגליות מדהימות ולא דמיוניות כלל.

 

עמוד הספר באתר הוצאת מודן

אתר הבית של סוזן סלפורס

מפלצת האגם הבודדה (The Lonely Lake Monster)
סדרה: המרפאה לחיות דמיוניות #2 (The Imaginary Veterinary)
מאת: סלפורס, סוזן
איורים: דן סנטט
תרגום מאנגלית: נעה שביט
הוצאת מודן (2016)
219 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.