אווטאר: כשף האוויר האחרון – ההבטחה

דצמבר 20, 2016

אווטאר: כשף האוויר האחרון - קומיקס - הספרייה הפנטסטית

חדש מהוצאת כנרת: "אווטאר: כשף האוויר האחרון – ההבטחה" ספר ראשון! עכשיו גם הקהל בישראל יכול ליהנות מן הקומיקס המצליח

סדרת האנימציה הפופולרית, אווטאר: כשף האוויר האחרון, רצה בין השנים 2006 – 2009 ורכשה לעצמה קהל מעריצים ומעריצות בכל רחבי העולם. ובצדק, יש לציין. זו הייתה סדרה איכותית ומושקעת, שהציבה דגש זהה על עיצוב ואנימציה טובה ועל סיפור העלילה.

אווטאר: כשף האוויר האחרון - קומיקס - הספרייה הפנטסטיתבעקבות ההצלחה של הסדרה הראשונה, הושקה ב-2012 סדרת המשך. הסדרה החדשה נקראה "האגדה של קורה" ובמרכזה הייתה קורה, כשפת חדשה והיורשת של אנג. היו לסדרה כמה שונאים, אך בסך הכול, גם היא זכתה לפופולריות מרשימה ביותר, ורצה עד 2014.

בין לבין, כדי להעניק לחובבים קצרי הרוח עוד ועוד סיפורים בעולם ה"אווטאר" הופקו גם חוברות קומיקס, אשר משלימות את האירועים שבין סיום הסדרה הראשונה, לפתיחת הסדרה השנייה. עד כה, ניתן היה ליהנות מן הסיפורים הללו רק באנגלית ורק בהזמנה מחו"ל. כעת, בזכות התגייסות של הוצאת כנרת, החוברות מתוכננות לצאת גם בעברית, כאשר הראשונה שבהן, "ההבטחה – ספר ראשון", כבר נמצאת בחנויות.

 

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

הדרך הקלה ביותר לקיים הבטחה היא לא להבטיח אותה.

הנער אנג הוא אחרון כשפי האוויר ואחראי לעתידם של בני מינו, והוא גם האווטאר – יחיד סגולה המופקד על השלום הודות ליכולתו לשלוט בארבעת היסודות ולקשר בין עולם בני האדם ועולם הרוחות.

אנג האווטאר המליך את יורש העצר צוקו על אומת האש במקום השליט האכזר אוזאי, בתקווה שחברו הטוב יתרחק מדרכיו האלימות של אביו. אבל כשמתעוררת מתיחות חדשה בממלכה, צוקו נקרע בין הבטחתו לשמור על השלום לרצונו להוכיח לבני עמו את מנהיגותו.

מה יעשה האווטאר? האם יצליח למנוע מלחמה חדשה מבלי לפגוע בחברו?

 

על היוצרים

בריאן קונייצקו ומייקל דנטה דימרטינו יצרו את עולמו של האוטאר בסדרת אניציה מרהיבה. ג'ין לואן יאנג, יוצר הקומיקס המוערך וחתן פרס אייזנר, והאמניות צ'יפויו ססקי ונאוקו קאוונו המשיכו את סיפורו של העולם הקסום בסדרת קומיקס מרהיבה המזמינה קוראים ותיקים וחדשים להרפתקה סוחפת בעולמם של אנג וחבריו.

 

ההבטחה – ספר ראשון

סדרה: אווטאר כשף האוויר האחרון

מאת: ג'ין לואן יאנג

תרגום מאנגלית: אורנה כץ

הוצאה כנרת: (2016)

78 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.