גרים – עונה 5 מגיעה להוט

נובמבר 4, 2016

גרים - עונה 5 - הספרייה הפנטסטית

העונה החמישית של 'גרים' הסדרה המצליחה מבית רשת NBC מגיעה להוט. במקביל, חודשה לעונה שישית ואחרונה

"גרים" (Grimm), דרמת הפנטזיה המצליחה של רשת NBC וחברת "יוניברסל" חודשה לעונה שישית ואחרונה. הסדרה , שהיתה מועמדת לשני פרסי "אמי" ושני פרסי "פיפל'ס צ'ויס", נוצרה על ידי ג'ים קוף ודיוויד גרינוולט ("באפי קוטלת הערפדים", "אנג'ל"), השחקן זוכה ה"אמי" שון הייז ("וויל וגרייס") וסטיבן קרפנטר ("הנוכל המבריק"). כנראה שהזמן אכן זורם אחרת בארץ האגדות, כי אנחנו עדיין זוכרים כאשר הבאנו לכם פרטים ראשונים לגבי הסדרה, כשהייתה עוד בתכנון. האמת, שלאחר התחלה די מקרטעת, זה די מפתיע לראות כיצד הצליחה למצוא את רגליה ולהחזיק מעמד בהצלחה. מצד שני, זה רק הגיוני שנס כזה יקרה לסדרה שמבוססת על אגדות ומעשיות.

 

עלילת הסדרה על קצה המזלג

סדרת הקאלט עוסקת בבלש במשטרת פורטלנד, ניק (דיוויד ג'יאנטולי, "ורוניקה מארס"), שמגלה שהוא נצר לשושלת ציידי מפלצות אגדית בשם "גרים". אלא שלמרות המוניטין המפוקפק שיצא להם, כמה מיצורי ה"ווסן" (המבוססים על מיתולוגיות ואגדות עם ידועות) הופכים לחבריו הטובים ואף נלחמים לצידו בכוחות הרשע המאיימים על האנושות כולה.

 

מה מצפה לנו בעונה 5

אחרי המאורעות שחתמו את העונה הקודמת, ניק נחוש לנקום את מותה של אמו בעזרתה של הסוכנת המיוחדת צ'אבז (זוכת פרס ה"סאג" אליזבת' רודריגז, "כתום זה השחור החדש") ולשמור על אדלייד (קלייר קופי, "פרנקלין ובש") שהצליחה להימלט ממשפחת המלוכה וללדת את בתה. זה לא פשוט, במיוחד לאור העובדה שאהובתו לשעבר, ג'ולייט (ביטסי טולוץ', "בלתי הפיך") שבה לחייו בזהות חדשה ומפתיעה.

 

שחקנים ושחקניות

בסדרה, שחודשה על ידי NBC לעונה שישית ואחרונה, מככבים גם סשה רואיז ("היום שאחרי מחר"), סיילס וייר מיטשל ("קוראים לי ארל"), רג'י לי ("עלייתו של האביר האפל"), ראסל הורנסבי  ("בטיפול"), ברי טרנר ("המנטליסט") וג'קלין טובוני.

לצידם יגיעו להתארח העונה מדלן ברואר ("כתום זה השחור החדש"), ביילי צ'ייס ("באפי קוטלת הערפדים"), קרלסון יאנג (סדרת הטלוויזיה "צעקה"), זוכה ה"אמי" ריק אוברטון ("ווילו והנסיכה"), פטריק פאביאן ("סמוך על סול"), מדלן זימה ("נני", "קליפורניקיישן") ושון טוב ("הומלנד").

 

החל מה-24.11, ראשון-חמישי בשעה 23:30, ב-HOT Zone

צפייה נעימה!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.