עיר בערפל – משחק תפקידים חדש – CITY OF MIST

נובמבר 4, 2016

עיר בערפל - משחקי תפקידים - הספרייה הפנטסטית

משחק תפקידים שולחני חדש, בשם City of Mist מזמין אתכם לגלות את האגדה שבתוככם ולחשוף את מסתריה.

אין דרך לחמוק מלהודות – משחק התפקידים החדש City of Mist (עיר בערפל) פשוט יפהפה במידה מגוחכת, מלא דמיון ועשוי היטב! זאת כנראה הסיבה לכך ששבוע בלבד לאחר השקת קמפיין המימון שלו, הוא השיג כבר סכום גבוה פי 3 ממטרת הגיוס המקורית! ועם 21 יום שנותרו עוד, הקמפיין הזה בהחלט רץ חזק. ובכל זאת, הנה אנחנו כאן, מזמינים אתכם לקחת חלק בקמפיין המימון שלו. למה? ובכן, בגלל שכעת, משהקמפיין מומן בהצלחה, אתם יודעים שהמשחק הזה יצא לפועל – עיר הערפל עומד להפוך למציאות!

 

על מה המשחק

"עיר בערפל" הוא משחק תפקידים בסגנון "פילם נואר", המתרחש בעיר שתושביה הם אגדות מודרניות. דמויות המשחק הן אנשים רגילים ומודרניים שמגלים כי הם בעלי כוחות מופלאים וכך גם כל סביבתם. בתור שערים לכוח מסתורי ואגדי – המיתוס – הדמויות מוכוונות לחקור מקרים מוזרים ואירועים מסתוריים שלא הוסברו. כל אותה עת, הן גם מחפשות תשובות לשאלות שלהן עצמן ומנסות לשמור על חייהן הפרטיים בחתיכה אחת, בעוד שהמיתוס קורא להם להשתחרר מכבלי המציאות ולהיכנע לכוח החבוי בהם ולפיתוי להשתמש בו.

אבל לחצות את הגבול שבין חיי היומיום לחיי האגדה אינו דבר של מה בכך. ישנו כוח מסתורי הפועל בעיר, אשר מסתיר את כל מה שאגדי וגורם לו להיראות רגיל – הערפל. כמו כן מגוון רחב של אגדות נוספות שהתעוררו ושלכל אחת מהן אג'נדה משלה  כולם פועלים נגד הדמויות של השחקנים. האם תצליחו לגלות את האמת? האם תשרדו את הקרב הפנימי בין האגדי ליומיומי – ובאיזה מחיר? כל אלה ועוד הם החומרים מהם נוצר "עיר בערפל".

משרברב שבו שוכנת לטאה מיתולוגית עתיקה לנערה היפסטרית עם יכולות מופלאות לכופף את הזמן, החלל ומידע, עיר בערפל עשירה באגדות המתעוררות לחיים בתוך אנשים ממוצעים ורגילים. המשחק מזמין אתכם ליצור את האגדה שלכם בכסות מודרנית, לאסוף צוות גיבורים בלתי סבירים, המהווים שערים מלאי קונפליקטים פנימיים אך גם מלאי תקווה ולצאת אל הרחובות החשוכים של העיר המוזרה, שם ממתינות התגלמויות של מיתוסים נוספים. יהיה עליכם למצוא את התשובות – או לאבד את כל היקר לכם בניסיון.

 

מאגדה למציאות

"חלומות. כולנו רק חלומות, השואפים להפוך לאמיתיים". פליקר, דמות פריג'ן

"לפני 10 שנים", מספר עמית משה, שמדמיונו נוצר המשחק. "כתבתי גרסה חדשה של המיתוס של קוכליין. היא מעולם לא פורסמה, אבל היא העניקה השראה לקמפיין על עיר בה כולם הם יצירי אגדות ששכחו את זהותם… למעט אותם מעטים שהתעוררו.

מהמיתוס של קוכליין ואותו קמפיין ראשון, נולדו גרסאות ווריאציות רבות עד שהרעיון הפך למשחק חדש לגמרי, וזהו עיר בערפל. אבל משה לא עצר שם, או שלא היינו כותבים על המשחק. תחת זאת, הוא חבר אל ערן אבירם – עורך משחקים, המאייר מארסין סובון, כמו גם למעצבים הגרפיים Joncho Capic ומנואל שרה. ביחד יצרו החברים את סטודיו  Son of Oakוהתוצאה שאתם רואים לפניכם.

כעת, כשאתם יודעים את האמת, נותרה שאלה אחת: האם תעזו להיכנס אל הערפל ולהתמודד עם האגדה שבפנים?

תרמו לקמפיין הקיקסטארטר

בקרו ב"עיר בערפל" – האתר הרשמי

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.