שאלון קוראי אופוס 2016 – אתם בוחרים

אוקטובר 30, 2016

אופוס - שאלון הקוראים באייקון 2016 - הספרייה הפנטסטית

במסגרת פסטיבל אייקון שהסתיים לא מזמן הצבעתם לבחירת הספרים שהכי תרצו שהוצאת אופוס תוציא. פספסתם? עכשיו תוכלו להצביע גם אונליין

במהלך פסטיבל אייקון 2016, יצרנו למענכם שיתוף פעולה עם הוצאת אופוס, והזמנו אתכם להצביע ולהשפיע על הספרים אותם תרצו שההוצאה תוציא בשנה הקרובה. במסגרת אירוע החשיפות הגדול, חשפה ההוצאה כמה מן הכותרים להם נוכל לצפות ונמצאים בשלבים שונים הפקה, או כתיבה (ג'ורג' ר.ר. מרטין ופטריק רות'פס, אנחנו מסתכלים עליכם!), אבל מעבר מעבר לכך, זאת הבחירה שלכם מה יזכה לעדיפות ואילו מן כותרים שלא נמצאים ברשימות עכשיו ייכנסו לרשימת הספרים הנשקלים לרכישה. לאור הצלחת השאלון, החלטנו ביחד עם נציגי ההוצאה להעלות את השאלון לרשת, כדי לאפשר לעוד מכם להשמיע את כולכם ולסייע בבחירת ספרי הפנטסיה והמד"ב שמהם נהנה כולנו.

זה אולי גם מקום טוב להודות לכל מי שקפצו לבקר בדוכן של הספרייה הפנטסטית בפסטיבל, קשקשו אתנו על דא ועל הא, רכשו מרצ'נדייס שכל ההכנסות ממנו הן תרומה לתחזוקה אתר הספרייה ואתרי הבת שלה. שמחנו מאוד לראות עוד כמה מן הפנים של חברינו אשר מבעד למסך, לשמוע מה אהבתם, מה הייתם רוצים לראות וסתם להתלהב יחד מחגיגת הפנטסיה והמד"ב שמסביב.

 

כל מה שעליכם לעשות, הוא:

  1. להוריד את השאלון אליכם למחשב
  2. לקרוא את ההוראות ולמלא אותו בהתאם
  3. לשמור את השאלון השמור
  4. לשלוח אותו לכתובת דוא"ל: eyal@opus.co.il

 

הורידו את שאלון הקוראים – 2016

שימו לב: ההצבעה תתאפשר עד יום ראשון, ה-6.11. לאחר מכן הקישור יפסיק לעבוד ולא תהיה עוד קבלה של שאלונים.
הצביעו והשפיעו!

 

למה חשוב למלא את השאלון

  1. בזכות שיתוף הפעולה שלנו – כשאתם מצביעים לגבי הספרים שהכי מעניינים אתכם, גם אנחנו נדע על אילו ספרים הכי מעניין לכם שאנחנו, בספרייה הפנטסטית, נדווח.
  2. כשאתם מצביעים ומצביעות, אתם מראים להוצאה שאכפת לכם, שאנחנו קהל מודע ודעתני שיודע מה הוא אוהב ורוצה.
  3. ככל שיהיו יותר שאלונים מלאים, כך יהיה ניתוח הנתונים שלנו ושל אופוס יותר מדויק ויגברו הסיכויים שתקבלו את הספרים שאתם רוצים/ות בהקדם האפשרי.
  4. כי אנחנו גיקים, וכשאנחנו משתפים כוחות – היום נשפיע על בחירת הספרים של אופוס, ומחר – על העולם!
  5. כי זה מגניב לבחור ספרים ביחד עם ההוצאה וכי אנחנו מבקשים יפה, לא חבל?
ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.