ציידי הטרולים של גיירמו דל טורו – טריילר 1

אוקטובר 10, 2016

ציידי הטרולים - סדרות פנטזיה בטלוויזיה - הספרייה הפנטסטית

סדרת האנימציה החדשה של נטפליקס ודרימוורקס, 'ציידי הטרולים', מביאה את ספרם של גיירמו דל טורו ודניאל קראוס אל המסך הקטן

בשש השנים האחרונות, מ-2010, אנו עוקבים עבורכם אחר חדשות בנוגע לאחד הפרויקטים המסקרנים של היוצר גיירמו דל טורו – ציידי הטרולים. השנה לבסוף, החדשות בנושא החלו להיות יותר תכופות, עד שהגענו לשלב הזה: במסגרת קומיק-קון ניו יורק נחשפו תאריך הבכורה של ציידי הטרולים והטריילר הראשון לסדרה. הטריילר שודר במדיסון סקוור גארדן, בחלל בן 5,600 מקומות, כדי לאפשר למבקרים רבים ככל האפשר לחזות בחשיפה. לאחריה התנהל פאנל בהשתתפות דל טורו בכבודו ובעצמו.

כשאתה גיירמו דל טורו, אתה יכול גם לגייס את מי שאתה רוצה לפרויקטים שלך. לכן, קאסט המדבבים כולל שמות מוכרים כגון קלסי גראמר (פרייז'ר) בעל קול הבריטון הדרמטי, רון פרלמן (הלבוי), סטיבן יואן (המתים המהלכים), מארק גוגנהיים (החץ, אגדות המחר) ואחרים. כמובן שגם עצם המעורבות של דרימוורקס בפרויקט אומרת לא מעט.

למרבה הפלא, למרות שציידי הטרולים תוכנן מלכתחילה כסדרה ורק לאחר מכן הפך לספר העומד בפני עצמו, עלילת הסדרה שונה מאוד מן הספר שעליו היא, לכאורה, מבוססת. משמו של הגיבור הראשי ועד לאלמנטים יסודיים בסיפור שונו לחלוטין.

תקציר העלילה (בתרגום חופשי)

מדמיונו חסר הגבולות של אמן סיפור הסיפורים, גיירמו דל טורו, מגיע סיפור אודות שני עולמות המתנגשים זה בזה בסאגה האפית של דרימוורקס, 'ציידי הטרולים'. כאשר בוקר אחד, נער רגיל בשם ג'ים לייק ג'וניור מוצא קמע קסום בדרכו אל בית הספר, הוא מגלה בטעות סיביליזציה סודית של טרולים אימתניים, המתנהלת ממש מתחת לעיירה ארקדיה, מקום מגוריו. עקשן ונלהב לחוות הרפתקאות, אך לחלוטין לא מוכן לאחריות המוטלת עליו, ג'ים נאלץ לקחת על עצמו את התפקיד הנעלה של "צייד הטרולים", המחויב בשבועה להגן על הטרולים הטובים מפני אויביהם תאבי הנקם.

בתור בן האנוש הראשון המקבל את הכבוד, ג'ים מוצא עצמו מחליף את המלחמה היומיומית של התיכון במלחמה שנמשכת מזה מאות שנים, קונפליקט שמאיים על כל האנושות ואומת הטרולים כאחד. כשהוא מלווה בחבריו הקרובים ביותר ובמספר טרולים בני ברית, בן ה-15 האמיץ יצטרך לצלול הישר אל עולם קסום ובו יצורים מופלאים, ערים מלאות הוד ואויבים מסוכנים שנואשים לחסלו. כשגורלו מטיל עליו, לפתע, למלא תפקיד מרכזי במלחמה בין הטוב לרוע, כשהסיכון והמחיר על הכף לא יכולים היו להיות יותר גבוהים, ג'ים נחוש בדעתו להציל את העולם – מיד אחרי שיעור התעמלות.

ציידי הטרולים צפויים לשחר אל הטרף החל מה-23.12.2016

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.