פאוורס – עונה 2 (POWERS)

אוקטובר 6, 2016

פאוורס - סדרות טלוויזיה - הספרייה הפנטסטית

טרישה הלפר ('בטלסטאר גלקטיקה') מצטרפת לעונה 2 של 'פאוורס, סדרת המד"ב, המבוססת על הנובלות הגרפיות עטורות הפרסים של מארוול

"פאוורס" ("Powers"), סדרת המדע הבדיוני המשטרתית של "סוני" ו"PSN", עשתה היסטוריה כשעלתה כסדרת תוכן מקורית ראשונה המופקת על ידי קונסולת משחקים. הדרמה, שחוזרת כעת לעונה שנייה, מבוססת על סדרת חוברות הקומיקס "פאוורס" (שנרכשה לפני כעשור על ידי "מארוול"), מאת הכותב והמאייר הפופולרי, בריאן מייקל בנדיס ("הנוקמים") ושותפו מייקל אבון אומינג.

הנובלות הגראפיות של בנדיס ואומינג עובדו למסך הקטן על ידי הסופר ויוצר הקומיקס צ'רלי יוסטון, הבמאי דיוויד סלייד ("דמדומים 3: ליקוי חמה", "הארד קנדי") והמפיקים רמי אבושון ("24") וזוכה ה"אמי" מייקל דינר ("שנות הקסם").

 

עלילת הסדרה

"פאוורס" עוקבת אחרי קורותיהם של שני בלשי במחלק רצח – כריסטיאן ווקר (שרלטו קופליי – כוכב "מחוז 9", "אליסיום" ו"מליפיסנט"), או כפי שכונה לפני שאיבד את כוחותיו – "יהלום", ודינה פילגרים (סוזן סייוורד – "פולטרגייסט"), שגויסו לחקור מקרים בהם מעורבים אנשים עם יכולות יוצאות-דופן. בתרבות הסוגדת לסלבס ולפפרצי, "פאוורס" שואלת מה אם העולם היה מלא בגיבורי-על שאינם גיבורים כלל? מה אם הכוח שלהם היה מנותב ליצירת נזקים, מהומות, רציחות ועסקאות מפוקפקות?

עלילת העונה השנייה צוללת אל חקירת הרצח המסתורי של רטרו גירל (מישל פורבס, "The Killing")  והתעלומות שנחשפות בעקבות מותה. העונה ישובו לככב אוליסיה רולין ("הייסקול מיוזיקל"), המועמד ל"טוני" אדם גודליי ("צ'רלי וממלכת השוקולד"), מקס פוולר ("וולף הול"), ולוגאן בראונינג ("בראץ: הסרט"). אליהם יצטרפו גם ראול קאסו ("אימת המתים המהלכים") וטרישה הלפר ("באטלסטאר גלקטיקה").

בקרו באתר הבית של Powers

החל מה-29.10, ימי שבת בשעה 22:30, ב-HOT Zone וחינם ב-HOT VOD

 

הטריילר של 'פאוורס' עונה 2

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.