שודדי הקאריביים: המתים אינם מדברים – טריילר 1#

אוקטובר 3, 2016

 שודדי הקאריביים: המתים אינם מדברים - סרטי דיסני - הספרייה הפנטסטית
הטריילר הראשון ל'שודדי הקאריביים: המתים אינם מדברים' שוחרר לרשת, ונראה כי לקפטן ג'ק ספרו ממתינים זמנים אפלים…

קפטן ג'ק ספרו אינו מופיע בטריילר הראשון של שודדי הקאריביים: המתים אינם מדברים, הסרט החמישי בפרנצ'ייז שובר הקופות של דיסני, בהפקתו של ג'רי ברוקהיימר ובבימויו של יואכים רונינג. אבל זה לא מפריע לו לעמוד במרכזו.

הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-26 למאי 2017 ונראה שקפטן ספרו יעשה בו את מה שהוא עושה הכי טוב – להיכנס לצרות ולהתגושש עם יריבים שצבר במרוצת השנים. הפעם, זהו קפטן סלאזר המגיע הישר מן הבלהות.

לצדו של ג'וני דפ, אשר ישוב למגפי המלח ולכובע הקפטן, ישובו גם אורלנדו בלום וג'פרי ראש, שכיכבו גם בסרט הראשון.

 

תקציר עלילת הסרט

כמו ג'ק ספרו עצמו (וסדרת הסרטים בה הוא מככב), גם אויביו מסרבים לנוח על משכבם בשלום. הפעם, זהו קפטן סלזאר ששב לרדוף אותו, במסגרת מסעו להרוג את כל שודדי הים החיים. כדי לגבור על הקפטן האל-מת, יהיה על ג'ק למצוא את המטה של פוסידון, שיוכל להעניק לו את הכוח לשלוט בימים ולהשיב מלחמה לסלזאר ולצוות הרפאים שלו שחמקו מכלאם במשולש ברמודה.

אם לשפוט לפי הטיזר הזה, מצפה לצופים עוד מסע מטורף, עתיר אקשן ואפקטים מושקעים. מעניין מה המלחין האנס זימר מתכנן לפסקול, הפעם.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.