חיות הפלא והיכן למצוא אותן – טריילר חדש ואחרון

ספטמבר 28, 2016

חיות הפלא והיכן למצוא אותן - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

אם זה אפשרי, הטריילר החדש והאחרון של חיות הפלא והיכן למצוא אותן קסום ורווי אקשן מקודמיו

נובמבר מעט כאן, ואתו מתקרבת אלינו בצעדי ענק בכורת חיות הפלא והיכן למצוא אותן. הסרט שהחל את דרכו מספר פצפון ונטול עלילה והפך למה שמאיים להיות שובר הקופות של השנה. סרט זה עשוי להעיר מרבצו את כל עולם הקסם של הארי פוטר, אשר ראה בשנים האחרונות דעיכה רבה, לאחר סיום סדרת הספרים וסדרת הסרטים המבוססים עליהם. נראה שלא החובבים הנאמנים מכול ולא הסופרת המפורסמת הצליחו להיפרד מן העולם הפנטסטי שהחל להירקם עד בשנות התשעים של המאה הקודמת.

 

מה בטריילר

הטריילר החדש נותן מבט ארוך יותר וטוב יותר אל כמה מאותן חיות פלא שנתנו לספר את שמו. כמו כן, מן הטריילר ניתן לללמוד כי תפקידו של קולין פארל בסרט יהיה מרכזי יותר מכפי שנראה בתחילה. אך אף על פי שהוא מראה יותר מחיות הפלא, הוא מציב את המוקד על קונפליקט פוליטי בחברת הקוסמים בארה"ב, קונפליקט המרמז שכוחות גדולים יותר מעורבים בהתרחשויות. כלומר שהעלילה עשויה להיות מורכבת בהרבה מסתם מרדף ברחבי ניו יורק של ראשית המאה הקודמת, בעקבות חיות שברחו מכלאן. טוב מאוד שכך, כי עימות שכזה יכול להעניק לסרט בדיוק את אותו עומק כה חשוב – כמו למשל זה שהיהבין הארי פוטר וחבריו לוולדמורט ומשרתיו, שהפך את סדרת הספרים הפופולרית של רולינג ליותר מאשר אסופת סיפורים על הרפתקאות של קבוצת ילדים קוסמים. כמו כן, זה יכול להעניק לפרנצ'ייז הספינאוף משקל עלילתי של ממש, שיאפשר לו לעמוד בזכות עצמו, כחלק נוסף מיצירתה האהובה של רולינג, ולא בתור המאני גראב (money grab) הכי גדול מאז טרילוגיית "ההוביט" של פיטר ג'קסון.

צפייה מהנה!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.