בשעה טובה Taking Flight המריא לרשת

ספטמבר 18, 2016

Taking Flight - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

Taking Flight, הסרט החדש של סטודיו מונבוט, עלה לרשת ומזמין אתכם ל-5 דקות של קסם

בתחילת ספטמבר, שנה שעברה, סיפרנו לכם על הסרט החדש של סטודיו מונבוט, הסטודיו זוכה פרס האוסקר שעומד מאחורי "הספרים המעופפים המופלאים של מוריס לסמור". ובכן, לפני ימים ספורים Taking Flight יצא לרשת. אם "הספרים המעופפים" הוא אינדיקציה, אז סביר להניח שהקישור לסרט יימחק בתוך ימים ספורים, ואז יעלה שוב וחוזר חלילה. לכן, במקום להסתבך, פשוט פרגנו לעצמכם 5 דק' הפסקה, שימו אזניות, שימו את הסרטון על מסך מלא ותנו לעצמכם לעוף על כנפי הדימיון.

עלילת הסרט

Taking Flight הוא סרט קצר בהשראת חייו ומסורתו של אנתוניו פאסין, ממציא העגלה האייקונית של Radio Flyer, המככבת גם בסרטים ובספרים רבים. מה שמתחיל כיום מתוכנן ומבוקר מדי, ובעיקר, משעמם מדי, עם סבא הופך למסע גדול מהחיים, הכולל בריחה בעור השיניים מקופי פרא ומאבק בחייזרים כדי להציל את היקום.

באמצעות כוח הדמיון וההרפתקה האפית, הילד לומד להיות פשוט ילד, אביו לומד להיות קצת יותר מגניב וסבא מזכיר לכולנו ילדות מהי.

למידע נוסף, בקרו באתר הסרט.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.