מצילים את הוצאת נובה

ספטמבר 10, 2016

הוצאת נובה - ספרי פנטזיה ומד"ב - הספרייה הפנטסטית

זה לא כל כך נעים לראות הוצאה ז'אנרית נסגרת! בואו להציל את נובה וליהנות בדרך

הוצאת נובה של דידי חנוך היא הוצאה ז'אנרית, שהוקמה לפני קרוב לשנה ובאמת מציעה מבחר של קולות רעננים ומעניינים – מן המיטב שיש לפנטסיה ולמדע הבדיוני להציע כיום. לראשונה, חובבים בישראל יכולים לקרוא כמה מן הספרים המדוברים בעולם הז'אנר, גם אם הם לא ספרי נוער פופולריים (למרות שיש לנו את כל הכבוד גם לכאלה). אבל עכשיו, בעקבות ביטול חוק הספרים והטלטלות הנלוות, השוק נכנס לשיתוק, שיתוק שמשמעו מכת מוות עבור הוצאה קטנה וחדשה, בלי עתודות להישען עליהן.

ההוצאה האיכותית באה לעולם במסגרת מימון המון מוצלח והרבה שמחה, בשנה שעברה. מאז, למרות תקופת הרצה לא פשוטה, נובה פרשה כנפיים, הוציאה את שני הספרים הראשונים שחנוך הבטיח לקוראים (חייו של טאו ומת ברובו) ואלה זכו לסקירות חיוביות ברובן.

למרות כל זאת, הוצאה לא מנהלים על סקירות חיוביות – מכירות הספרים היו ונשארו איטיות. מכירות איטיות משמען הכנסה אטית והכנסה אטית… טוב, הבנתם/ן. כרגע, הוצאת נובה במצב בו אין לה את הכסף הדרוש כדי להתקדם. הכסף של מימון ההמון יצא על הפקת שני הספרים הראשונים על הצד הטוב ביותר, כפי שהובטח. כעת זה בידיים שלכם ושלנו להכריע את גורלה של ההוצאה.

 

איך אנחנו ואתם יכולים לעזור

אז איך אתם יכולים לעזור? ובכן, הדרך הטובה ביותר לעזור להוצאת ספרים היא לקנות ספרים. והדרך שהכי עוזרת היא לקנות ספרים ישירות מההוצאה, בחנות המקוונת. רוב הקוראים הראשונים של הטקסט הזה יהיו אנשים שתמכו בנה. עכשיו תורנו.

לנובה יש ספרים… ספרים נפלאים! והיא רוצה למכור לכם אותם. ולכן אנו מזמינים אתכם, אם חשבתם לקנות את הספרים של נובה, זה זמן מצוין לעשות את זה. אם לא יצא לכם להכיר אותם עדיין, הגיע הזמן שתכירו. סמכו עלינו, לחנוך, מנהל ההוצאה ומייסדה, יש טעם מצוין!

לא רוצים לקנות ספרים, אבל רוצים לתמוך כספית? באתר ההוצאה תמצאו כפתור תרומה של פייפאל. אל תתביישו לנצל אותו.

 

מה היה ומה יהיה

בינתיים, כאמור, יצאו בהוצאת נובה שני ספרים: חייו של טאו של ווסלי צ'ו ומת ברובו של מקס גלדסטון. שני אלה ספרים מצוינים בזכות עצמם, אבל מה שמעניין אותנו במיוחד, זהו הספר הבה שתוכנן בהוצאה: Uprooted של נעמי נוביק (דרקון הוד מלכותו) – ספר פנטזיה עטור שבחים, שהתקבל בחיבה רבה על ידי כולם בעת צאתו בשנה שעברה (2015). אתם רוצים שהספר הזה יצא!

 

אז קדימה – אל תגידו "לא ידענו, לא שמענו"! בואו נעזור ל"נובה" לזרוח!

[button color="purple " size="big" link="http://www.novapress.co.il/store/" target="blank" ]החנות המקוונת של "נובה"[/button]

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.