גורלו של אפולו: האורקל הנסתר

אוגוסט 26, 2016

האורקל הנסתר - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

'האורקל הנסתר' – הספר הראשון של 'גורלו של אפולו' סדרה חדשה מאת ריק ריירדן, מחבר פרסי ג'קסון ומגנוס צ'ייס

 

 

"מי שמחפש סכנה, לעולם לא יתקשה למצוא אותה."

 

האורקל הנסתר - גורלו של אפולו - הספרייה הפנטסטיתהאורקל הנסתר, מאת ריק ריירדן, הוא הספר הראשון בסדרה – גורלו של אפולו, שמחזירה את חובביו של ריירדן לעולמם של פרסי ג'קסון וחבריו, בהרפתקה מותחת ומצחיקה עם הגיבור הכי אנושי שאֵל מהאולימפוס יכול להיות.

למי שזוכרים (ואיך אפשר היה לשכוח), האורקל הנסתר אמור היה להתפרסם כבר ביוני, אך ככל הנראה הודות לשרת התרבות, מירי רגב וחבריה, ולביטול חוק הספרים, יציאתו נדחתה עד יעבור זעם. אך לא אלי האולימפוס יתנו לדברים קטנים כמו חוקים אנושיים לעצור בעדם, וכך קורה שכעת הספר הראשון בסדרה החדשה של ריירדן עומד, סוף כל סוף, לצאת.

סדרת גורלו של אפולו מצטרפת אל משפחת הסדרות המיתולוגיות של ריירדן: פרסי ג'קסון והאולימפיים, גיבורי האולימפוס, משפחת קיין והאלים המצריים, מגנס צ'ייס והאלים של אוסגרד.

 

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

כולם רבים עם ההורים שלהם, ולפעמים אפילו חוטפים עונש קטן. לא רציני, נכון? כן, בתנאי שההורים שלכם הם בני אדם…

כשאפולו מרגיז את אבא שלו, זאוס מלך האלים, הוא מקבל עונש לא מהעולם הזה. כי איך מענישים אל? הופכים אותו לבן אנוש! חלש ומבולבל הוא נוחת בעיר ניו יורק בדמות נער מתבגר, ועכשיו, בלי כוחות־על ובלי חיי נצח, הוא חייב לשרוד בעיר הגדולה. אבל לאפולו יש אויבים רבים מהעבר – אלים, מפלצות וגם אנשים – שרק חיכו להזדמנות להיפטר ממנו ובדרך לכבוש את העולם. אפולו חייב להודות – הוא זקוק לעזרה, והוא יודע איפה למצוא אותה – אי־שם במחנה החצויים…

 

על המחבר

ריק ריירדן הוא סופר נוער אמריקני עטור פרסים. כנער הרבה לקרוא סיפורי מיתולוגיה וספרי פנטזיה ומדע בדיוני. הוא עבד 14 שנה כמורה לספרות ולהיסטוריה בחטיבת ביניים, עד שפרש כדי להקדיש את כל זמנו לכתיבה. כשבנו ביקש ממנו סיפור לפני השינה, חיבר לו סיפורים המשלבים בין עולם הפנטזיה ועולם המיתולוגיה האהובים עליו. סיפורים אלה הפכו לסדרה המצליחה פרסי ג'קסון והאולימפיים, שריתקה בני נוער מהעולם כולו וקירבה אותם לסיפורי המיתולוגיה היוונית.

ספרי הנוער של ריירדן תורגמו ל־37 שפות, נמכרו ביותר מ־40 מיליון עותקים בארצות הברית בלבד, זכו בפרסים רבים ועובדו לקולנוע. הוא מתגורר בבוסטון, מסצ'וסטס, עם רעייתו ושני בניהם.

 

בואו לקרוא את הפרק הראשון של גורלו של אפולו: האורקל הנסתר

 

צמד טריילרים הומוריסטיים שפורסמו לכבוד הסדרה החדשה:

1.

2.

האורקל הנסתר (סדרת גורלו של אפולו 1#)
מאת ריק ריירדן
תרגום מאנגלית: יעל אכמון
הוצאת זמורה ביתן – סדרת מרגנית (2016)
320 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.