כנס מיתופיה 2016

אוגוסט 14, 2016

כנס מיתופיה 2016 - אירועי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

בסוף אוגוסט, כשמחוץ למזגן העולם מרגיש כמו מורדור, כנס מיתופיה 2016 מזמין אתכם לצלול ליום שכולו פנטזיה

כנס מִיתוֹפְּיָה 2016 יהיה הכנס ה-12 ברציפות, מאז הושק לראשונה ב-2005. בהתאם למסורת שהחלה לפני שנים, הכנס יתנהל בספרייה המרכזית במודיעין, ב-25 באוגוסט 2016 ויציע שפע של פעילויות ועניין עבור כל אלו שאוהבים את ספרות הפנטזיה. זאת במסגרת אמונתם של המארגנים שתרבות הפנטזיה אינה נחלתו הבלעדית של גוש דן. כמדי שנה, ינהרו חובבי פנטזיה מכל הארץ (כן, אפילו אתם, תל אביבים) אל הספרייה המרכזית כדי ליהנות מכנס פנטזיה קהילתי, ידידותי וגדוש פנטזיה.

מיתו-מה? כנס מיתופיה 2016

מִיתוֹפְּיָה הוא כנס ספרותי המוקדש לספרות בכלל ולספרות פנטזיה בפרט שמתקיים כבר 12 שנים מדי אוגוסט. בכנס נערכות הרצאות מרתקות שיתמקדו בעיקר בספר "שר הטבעות" ובכלל יצירתו של ג'.ר.ר טולקין, וגם בסדרת ספרי "הארי פוטר" מאת ג'יי. קיי. רולינג, ספרי "שיר של אש ושל קרח" מאת ג'ורג' מרטין, ובספרי פנטזיה נוספים. בנוסף להרצאות, בכנס יש גם פעילויות אחרות והוא גם מקום מפגש לחובבי ספרות פנטזיה מכל הגילאים.

מי המארגנים

כנסי מיתופיה הם תולדה של שיתוף פעולה בין שתי קהילות ספרותיות: קהילת טולקין הישראלית וקהילת הארי פוטר לבוגרים. אם תרצו ללמוד עוד על הארגונים העומדים מאחורי הכנס – חברי קהילת טולקין הישראלית וחברי קהילת הארי פוטר לבוגרים, ועל הנפשות הפועלות שמשתפות פעולה על מנת לגרום למציאות להפוך לדמיון, תוכלו לבקר בעמוד 'על המארגנים' באתר הכנס.

מה מצפה למבקרים, השנה

השנה בכנס מיתופיה תהיינה, בין השאר, הרצאות על בניית דמויות במשחקי תפקידים, מיתולוגיה פרסית, מאגיה של חסידי אשכנז, אמהוּת ב"הארי פוטר", כתב יתדות ועוד הרבה. כמו כן, יתקיים לראשונה "החידון התלת פאנדומי" שיעסוק בשלושת הפאנדומים של הקהילות המארגנות – הארי פוטר, טולקין ופראצ'ט וגם בספרי פנטזיה נוספים. פירוט מעמיק יותר על שלל התכנים שמחכים לכם בכנס מיתופיה 2016 תוכלו למצוא בתכניית הכנס.

אם לא די בכך, הרי שהשנה הושק יריד דוכנים, בו תוכלו למצוא מגוון עשיר של ספרים, תכשיטים, פרטי ביגוד ועוד, מכל הפאנדומים המובחרים.

להתרשמות מהתכנייה המלאה

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.