אש נגד כוחות הרשע

אוגוסט 10, 2016

אש נגד כוחות הרשע - סדרות אימה - הספרייה הפנטסטית
קרדיט: התמונה באדיבות yes

מכורות ל'המתים המהלכים'? אוהבים את ההמבורגר שלכם עם אקסטרה קטשופ? אז 'אש נגד כוחות הרשע' היא בדיוק הסדרה עבורכם!

אש נגד כוחות הרשע - סדרות אימה - הספרייה הפנטסטית
קרדיט: התמונה באדיבות Starz

"הרוע ממתין תמיד בצללים ורק אדם אחד יקום ויתמודד נגדו". אלו המילים שנאמרו על אש וויליאמס, שלאחר שלושה עשורים של הימנעות מאחריות, בגרות ואימת כוחות הרשע, שב ב"אש נגד כוחות הרשע" ההמשך לו ציפו המעריצים לסדרת סרטי האימה הקלאסית "מוות אכזרי". תחילה יצאו 10 פרקים בני חצי שעה, שעקבו אחר אש, העובד הזוטר בחנות הכולבו, צייד המפלצות ונושא המסור החשמלי קטוע היד, בעודו נאלץ להתמודד עם השדים שלו, הן במובן האישי והן במובן המילולי, כאשר מגפת מתים מאיימת להשמיד את כל האנושות. הגורל, מסתבר, לא מתכוון לשחרר את הגיבור הלא-צפוי מאחיזת "כוחות הרשע".

ברוס קמפבל שב לגלם את דמותו של אש וויליאמס ומצטרפים אליו לוסי לולס ("זינה הנסיכה הלוחמת") בתפקיד רובי, דמות מסתורית שמאמינה כי אש הוא הסיבה להתפרצויות של כוחות הרשע, ריי סנטיאגו בתפקיד פאבלו סימון בוליוור – מהגר אידיאליסט שהופך לעוזרו הנאמן של אש, דנה דלורנזו, בתפקיד קלי מקסוול, נערה מופרעת בעלת מזג חם שמנסה לברוח מעברה וג'יל מרי ג'ונס, בתפקיד אמנדה פישר, שוטרת מנודה ממישיגן, שיוצאת בעקבות אש האנטי-גיבור במטרה להוכיח את האחריות שלו למותו המזוויע של שותפה.

הסדרה יצאה למסכים בארה"ב בליל האלווין, בשנה שעברה, כאשר על הפקתה היו אמוני סם ריימי, רוב טפרט וברוס קמפבל, יוצרי הסרטים המקוריים, ואליהם הצטרף קרייג דיגרגוריו, אשר שימש הן כמפיק והן כשואו-ראנר.

 

המעריצים דרשו – החברים המפיקים נענו

לדברי קמפבל וריימי, החובבים דרשו עוד מ"מוות אכזרי" כבר שנים רבות. עד כמה שאהבו את הרימייק מ-2013, הוא לא כלל את הדמות אהובת-המעריצים של אשלי ג'יי. וויליאמס, דמותו מחסלת הזומבים של קמפבל מן הסרטים המקוריים. "החובבים היו עקשניים במשך שנים," אמר קמפבל. "הסרט האחרון של 'מוות אכזרי' היה לפני 24 שנה, 'צבא האופל', והם לא ויתרו מאז. אנחנו מאוד אסירי תודה על כך".

סם ריימי ואחיו, איבן, התחילו לעבוד על סיפור חדש ושותפם משכבר הימים, רוב טפרט, שנהנה מהצלחה אדירה אם סדרות ארוכות כגון "מסעותיו האגדיים של הרקולס", "זינה: הנסיכה הלוחמת" וספרטקוס: מלחמת הארורים, הציע שהשלב הבא של פרנצ'ייז "מוות אכזרי" יכול להיות עיבוד טלוויזיוני.

לדבי סם ריימי: איבן ואני כתבנו סרט והוא נהיה ממש גדול. רצינו לבלות יותר זמן עם אש, כי ככל שסרטי 'מוות אכזרי' התפתחו, הוא נהיה יותר ויותר חשוב למעריצים ובסופו של דבר, עד הסרט השלישי, 'צבא האופל', כל מה שכולם רצו לראות היה אש. היינו צריכים רשת שתאפשר לנו ללכת לאיפה שנרצה עם ההומור, האימה המופרכת והכמויות המטורפות של הדם, אחד מאבני היסוד של הפרנצ'ייז. STARZ הבינו שהמעריצים רצו לראות את זה והם לא רצו לשנות את זה. הם רצו שבאמת נלך עד הסוף, בלי חוקים, שבאמת נספק את הדם, הצחוקים והטירוף של סרטי 'מוות אכזרי'."

לדברי קמפבל, התזמון היה נכון בשביל שלושת יוצרי "מוות אכזרי" (קמפבל עצמו, ריימי וטפרט), כדי לחבור זה לזה לטובת הסדרה. "זה יצא נפלא כי לפני 36 שנה צילמנו את 'מוות אכזרי' הראשון ביחד. העובדה ששלושתנו עדיין בחיים, עדיין בעסק ושעכשיו אנחנו עובדים יחד שוב, היא די מיוחדת".

 

העונה הראשונה של "אש נגד כוחות הרשע" תשודר החל מ-11 באוגוסט ב-yes Binge.

 

צפייה מהנה!

דיסקליימר: הטריילר והקדימון לא מיועדים לקטינים, לנשים בהיריון ולכל מי שרגיש לאימה, דם, אלימות, שפה מלוכלכת וכיו"ב. הצפייה היא על אחריות הגולשים/ות, בלבד!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.