טריילר – 'קונג: אי הגולגולת' – 2017 – Kong: Skull Island

יולי 25, 2016

קונג: אי הגולגולת - קינג קונג - הספרייה הפנטסטית

קינג קונג זוקף שוב את ראשו ב'קונג: אי הגולגולת', עיבוד חדש ועתיר כוכבים לסיפורו של מלך הגורילות

האחים וורנר חשפו בליל אמש את הטריילר הראשון של קונג: אי הגולגולת, בבימויו של ג'ורדן ווייט-רוברטס (תיקון עריכה: עד שידיעה זו פורסמה, זה כבר לא ממש אמש). בטריילר אי אפשר לראות עדיין המון מקינג קונג עצמו, אבל זאת לא הפתעה גדולה. זה די הנורמה בסרטי מפלצות, לשמור את החשיפה המלאה של המפלצת הראשית קרוב יותר לבכורה, או ממש לסרט עצמו.

מה שכן אפשר לראות, זה שורה ארוכה של שחקנים הוליוודיים מן השורה הראשונה, ביניהם: טום הידלסטון, סמואל ל. ג'קסון, ג'ון גודמן, טום ווילקינסון, תומס מן ועוד. סרט זה צפוי להגיע בתזמון די מושלם, בין סרט גודזילה האחרון ובין הסרט שאמור להפגיש בין קינג קונג וגודזילה לקרב ענקים. זה האחרון צפוי לצאת ב-29 למאי 2020 (חבל שלא ב-02 לפברואר 2020, כי זה יכול היה להיות ממש מגניב: 02022020).

כמו כן, למי שתוהים, הנופים שאתם רואים בטריילר שייכים (בערך) ל: ויאטנם, אוסטרליה והוואי.

 

תקציר העלילה (בתרגום חופשי)

קונג: אי הגולגולת, של אולפני האחים וורנר ולג'נדרי, מדמיין מחדש את מקורו המיתי של קונג בהרפתקה מקורית ומרתקת, בבימויו של ג'ורדן ווייט-רוברטס. בסרט, צוות מגוון של חוקרים נלקח לחקור את מעמקיו של אי שלא מופה מעולם באוקיינוס האטלנטי – יפהפה כפי שהוא בוגדני – זאת מבלי לדעת שהם חוצים אל תוך ביתו של קונג המיתולוגי.

 

קונג צפוי להסתער על המסכים ב-10.03.2017

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.