הברית של קפטן וורפטריל בהנחה לחברי הספרייה

יולי 21, 2016

הברית של קפטן וורפטריל - מועדון הטבות - הספרייה הפנטסטית

כרטיס מועדון, יש? אנחנו שמחים להזמין אתכם להטבה מיוחדת עבור גולשי הספרייה הפנטסטית!

והפעם, הברית של קפטן וורפטריל, מאת לויס מקמסטר בוז'ולד, בהוצאת סיאל, ב-15 ש"ח הנחה, או עם משלוח חינם, למי שיזינו את קוד הקופון שלנו: הנחתספרנלילה.

שימו לב: ניתן לממש את ההטבה עד ה-6 לאוגוסט, בלבד. לא כדאי לחכות ולפספס.

תקציר העלילה

חיי הרווקות השלווים של קפטן איבן וורפטריל מצבא הקיסרות הבריארית משתנים מקצה לקצה כשחברו הוותיק ביירלי וורוטייר, סוכן חשאי של הביטחון הקיסרי, מופיע על סף דלתו ומבקש ממנו לפקוח עין על בחורה מסתורית שהוא חושש שסכנה נשקפת לחייה מצד ארגון הפשע שלתוכו הסתנן. טז' הגיעה לקיסרות הבריארית מג'קסון הול, שם הכסף הוא החוק, וכל אדם משתייך לאחד הסינדיקטים הגדולים ששולטים במערכת ונאבקים זה בזה באופן תמידי. תחת זהות בדויה נמלטה טז' כשאחד הסינדיקטים היריבים תקף את ביתה, הרג ככל הנראה כמעט את כל משפחתה וכעת מנסה להגיע גם אליה. כשחייל בריארי שאינה מכירה עוקב אחריה לביתה, היא בטוחה שזה רוצח שכיר שנשלח אחריה… פגישתם המפתיעה של איבן וטז' מובילה אותם להרפתקה מותחת וסוחפת ברחבי הקיסרות הבריארית, מלאה באוצרות אבודים, שודדי חלל אכזריים וסיפור אהבה בלתי אפשרי.

על המחברת

לויס מקמסטר בוז'ולד חיברה עשרות רבי מכר בתחום המדע הבדיוני שרבים מהם זכו בפרסי הוגו ונבולה. בשנת 2013 היה מועמד "הברית של קפטן וורפטריל" לפרס ההוגו. בעברית ראו אור ספריה: רסיסים של כבוד, בריאר, סיטגנדה, משחקי אצולה ושוליית הלוחם.

[button color="orange" size="big" link="http://sial.co.il/books/%D7%94%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%A7%D7%A4%D7%98%D7%9F-%D7%95%D7%95%D7%A8%D7%A4%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%9C/" target="blank" ]לרכישת הספר במבצע![/button]

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.