תמונת ארט ראשונה מתוך סרט ההמשך לבלייד ראנר

יולי 18, 2016

בלייד ראנר 2 - סרטי מדע בדיוני - הספרייה הפנטסטית

פורסמה תמונת ארט ראשונה מתוך סרט ההמשך ל"בלייד ראנר", סרט המדע הבדיוני הקלאסי משנות השמונים

 

אם רציתם סרט המשך לסרט בלייד ראנר המקורי, מ-1982, או לא, כרגע זה לא משנה. הסרט, בבימויו של דני וילנב (סיקריו, אסירים), ממשיך להתקדם. כעת יש גם תמונת ארט ראשונה ולא מן הנמנע שנראה עוד רבות כאלה בזמן המוביל אל יום הבכורה. עלילת הסרת מתרחשת מספר עשורים לאחר אירועי הסרט הקודם, כאשר הריסון פורד חוזר לגלם את תפקידו האייקוני כריק דקארד. ניתן רק לקוות שהפעם אין לו תכניות להרוג גם את דמותו זו.

עוד בצוות השחקנים: ריאן גוסלינג, רובין רייט, היאם עבאס, דייב באוטיסטה.

לדברי דני וילנב, הבמאי,

תמיד נמשכתי אל סרטי מדע בדיוני עם חזון ויזואלי חזק שלוקח את הצופה אל עולמות מקבילים ייחודיים ו"בלייד ראנר" המקורי הוא ללא ספק הטוב בכל הזמנים. לרידלי סקוט היתה את הגאונות לערבב יחד מדע בדיוני ופילם נואר כדי לחקור בצורה ייחודית את המצב האנושי. "בלייד ראנר" החדש הוא הרחבה של הסרט ההוא, כשהעלילה מתרחשת כמה עשורים מאוחר יותר.

הסרט המקורי, אותו ביים רידלי סקוט הנוסע השמיני) התבסס על ספרו של סופר המדע הבדיוני פיליפ ק. דיק, "האם אנדרואידים חולמים על כבשים חשמליות". לפי הסיפור, יוצרי הסרט חששו לקרוא לו בהתאם לשם ספרו של דיק. לכן, כאשר גילו שמישהו הגיש בקשה לרישום סרטו, "בלייד ראנר", הציעו לקנות ממנו את שם סרטו תמורת סכום מרשים. מה הקשר בין שם הסרט ההוא לסרט של רידלי סקוט? אין, אבל השם הנבחר של הסרט בהחלט יותר קליט משם הספר שעליו הוא מבוסס.

כמובן שנמשיך לעקוב אחר התפתחויות ולעדכן אתכם בכל מה שמעניין!

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.