ילד הרפאים יוצא באנגלית

יולי 14, 2016

ילד הרפאים - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

ביום שישי, ה-15 יולי, הגרסה האנגלית של סרט האנימציה הצרפתי 'ילד הרפאים' תצא להפצה מסחרית

הבכורה של גרסת הדיבוב האנגלית של סרט האנימציה הצרפתי, ילד הרפאים (Phantom Boy) תתקיים ביום שישי, ה-15 ליולי בניו יורק. השחקנים שמעניקים לסרט את קולם הם פרד ארמיסן, ג'ארד פאדלקי (בנות גילמור), מרקוס דיאנג'לו (עלובי החיים) ואחרים.

 

תקציר העלילה

לליאו יש סוד. מחלה מסתורית הפכה אותו לילד רפאים, שמסוגל לעזוב את גופו לסייר ברחבי העיר כרוח רפאים. בזמן אשפוזו בבית החולים, הוא מתחבר עם אלכס, שוטר ניו יורקי שנפצע בזמן שניסה לתפוס את הגנגסטר הידוע לשמצה שהשתלט על אספקת הכוח של העיר ומשליט כאוס על הכרך. כעת עליהם להפוך לצמד יוצא דופן, תוך ניצול כוחות הרפאים של ליאו וכישורי הבילוש של אלכס כדי לסכל את המזימה ולהציל את ניו יורק מהרס.

למרות יוצריו הצרפתיים, עלילת הסרט מתרחשת בסמטאות ניו יורק, והוא משלב צבעוניות שוקקת חיים, עם אווירת פילם נואר אפלולית. למי שייהנו מן הקדימון עלולה להיות בעיה למצוא הזדמנות לראות את הסרט בישראל. אם לשפוט מן העבר, מוטל ספק רב עם הסרט יירכש להפצה מסחרית בישראל. מצד שני, בשל אופיו הניסיוני, לא יהיה זה פלא אם יוקרן בסינמטקים, או במסגרת פסטיבלי סרטים.

אין ספק שסגנון האנימציה הקלסית בה הסרט עשוי מגיעה כמשב רוח מרענן, בתקופה בה מרבית סרטי האנימציה באורך מלא עושים שימוש בגרפיקה ממוחשבת. כמו כן, ציון נדיר של 100% באתר ביקורות הסרטים Rotten Tomatoes גם הוא סיבה שזהו סרט שעליו בוודאי נפקח עין.

ילד הרפאים (Phantom Boy)

GKIDS

2015

84 דק'

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.