טריילר: הנגיף – עונה 3

יולי 2, 2016

הנגיף עונה 3 - סדרות מדע בדיוני - הספרייה הפנטסטית

"הנגיף", סדרת הערפדים המבוססת על ספרם של גיימרו דל טורו וצ'ק הוגן, חוזרת לעונה 3

למרות התחלה מקרטעת, שאיימה לשלוח את "הנגיף" אל בית הקברות של הסדרות המבוטלות, הסדרה הצליחה להתרומם בסופו של דבר וחודשה לעונה שנייה, ואז גם לעונה שלישית, שצפויה לעלות לשידור ברשת FX (אצלנו ב-yes) ב-28 לאוגוסט.

למי שזקוקים לתזכורת ולמי שלא מכירים, The Strain (הנגיף), הוא עוד אחד מן הפרויקטים שהבמאי המקסיקאי חובב המפלצות, דל טורו, חלם להגשים. בתחילה, הרעיון עלה במוחו כסדרת טלוויזיה, שבה יככב זן שונה של ערפדים: יצורי בלהות אמתיים, שלא כמו הערפדים הרומנטיים והמנצנצים, שהפכו זה מכבר ממפלצות למושא הערצה. לשם כך, החליף הבמאי את הניבים המעודנים בלסתות נפרקות ובבנקבוביות יניקה ואת הנשיכה שכבר מזמן הפכה לאקט ארוטי-אורגזמי, החליפו רימות טפיליות, שעוברות מגוף לגוף כמו עלוקות ומדביקות את הקורבן בווירוס חשוך מרפא.

או, אם לצטט את הנסיך נואדה, "שתהיה זו תזכורת מדוע נהגתם לפחד מן החשיכה" (הלבוי 2).

 

תקציר העלילה

בתחילת העונה השלישית של "הנגיף", ניו יורק היא שדה קרב. לאחר שממשלת ארה"ב ויתרה עליהם, על אנשי ניו יורק להילחם בכוחות עצמם כדי לשרוד. השאלה היא מי ינצח? בני האדם או הסטריגוי (הערפדים)? גיבורינו זוכים לנצחונות בקרבות אך לא במלחמה. חברי הקבוצה נאלצים להתמודד עם שלל קונפליקטים – בגידה, אכזבה, פאראנויה, והאחדות ביניהם מתחילה להיפרם… בינתיים, האדון קרוב לביצוע של שינוי בלתי הפיך של העולם. האם יש עדיין תקווה להציל את העיר ואת האנושות?

בקרו באתר הסדרה ברשת FX

https://www.youtube.com/watch?v=-KlP5dNzF0s

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.