אילברמורני – בית הספר האמריקאי לקוסמות

יוני 30, 2016

אילברמורני - חיות הפלא והיכן למצוא אותן - הספרייה הפנטסטית

בואו לגלות פרטים על אילברמורני – בית הספר האמריקאי לקוסמות, עם סיפור וסרטון סטופמושן מהמם

לקראת הבכורה של "חיות הפלא והיכן למצוא אותן", ג'יי.קיי. רולינג חשפה סיפור חדש שמגלה את סיפור מקורו של בית הספר האמריקאי לקוסמות. שם בית הספר הוא אילברמורני, הממוקם על הר גריילוק, והוא והוקם על ידי מכשפה אירית, ולמרבה ההפתעה, בעלה המוגלג.

הסיפור עוקב אחר קורותיה של ילדה בשם איסולט סייר (Isolt Sayre), שבורחת מזרועותיה של דודתה הטהרנית, גורמליית' גאונט. כדי להימנע מלהיתפס שוב, היא נודדת אל העולם החדש שביבשת אמריקה, שם היא נתקלת בסכנות, רוכשת חברים חדשים ואפילו מוצאת אהבה. חובבי הארי פוטר מושבעים יכולים למצוא את הסיפור באתר פוטרמור. פרסומו נועד לחשוף מידע נוסף על קהילת הקוסמים של ארה"ב, בה מתרחשת עלילת הסרט, "חיות הפלא והיכן למצוא אותן".

מלבד סיפור המקור של בית הספר, חברי פוטרמור יוכלו להתמיין את ארבעת הבתים של אילברמורני – הנחש המקורנן, ציפור הרעם, וומפוס ופוגוודג'י. בניגוד להורגוורטס, בית הספר האמריקאי לקוסמות נקרא על שמן של ארבעה יצורים מיתולוגיים שמקימי בית הספר אהבו.

https://www.youtube.com/watch?v=OkBPwEmakEc

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.