המדריך לבית הספר לטוב ולרע / סומן צ'ינני

יוני 30, 2016

המדריך לבית הספר לטוב ולרע - ספרי ילדים ונוער - הספרייה הפנטסטית

 

המדריך לבית הספר לטוב ולרע, ספר חיצוני לסדרה המצליחה של סומן צ'ינני, צפוי לצאת בארה"ב בעוד יומיים בלבד

שני הספרים הראשונים של סומן צ'ינני, בית הספר לטוב ולרע ו-עולם בלי נסיכים כיכבו ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס ותורגמו ל-23 שפות, על פני 6 יבשות. הספר הראשון אף תורגם לעברית ויצא בהוצאת הקיבוץ המאוחד. כעת, בעודנו ממתינים בישראל לצאתו של הספר השני בסדרה בעברית, אנחנו שמחים לדווח על המדריך לבית הספר לטוב ולרע – ספר חדש המצטרף לשלושה הקיימים.

בית הספר לטוב ולרע צפוי להפוך בקרוב לסרט קולנוע עתיר תקציב באולפני יוניברסל, בהפקתם של ג'ו רות' ("שלגייה והצייד", "אליס בארץ הפלאות" [בגרסתו של ברטון], "ארץ אוז") וג'יין סטארטז ("מעיין הנצח", "אלה המכושפת"). אולפני יוניברסל רכשו את הזכויות כדי להפוך את הספר לסרט לייב אקשן באורך מלא. כעת הספר בתהליכים של עיבוד לתסריט עבור האולפנים. כמובן שאנו בספרייה הפנטסטית נעקוב אחרי כל הפרטים ונעדכן אתכם.

 

על המחבר

לסומן יש תואר שני מתכנית התסריטאות של אוניברסיטת קולומביה, והוא אף זכה בפרס המשמעותי ביותר בתכנית – מלגת FMI לכתיב ולביום. סרטיו הקצרים, דיווי וסטו ו-קאלי מה, הוקרנו בלמעלה מ-150 פסטיבלים בינלאומיים, זכו בלמעלה מ-30 פרסים וגרפו למעלה ממיליון צפיות ביוטיוב. כמו כן זכה המחבר בשלל פרסים ומלגות ספרותיים.

בשעה שאנו בישראל ממתינים לצאתו של הספר השני בסדרת בית הספר לטוב ולרע, בארה"ב סופרים כעת לאחור את הימים עד לצאתו של מדריך הלעולם-אף פעם (The Ever Never Handbook), ספר ששב לבקר בבית הספר לטוב ולרע, לאחר סיום סדרת הספרים.

 

תקציר העלילה (בתרגום חופשי)

תמיד רציתם ללכת אל בית הספר לטוב ולרע? עכשיו אתם יכולים! הצטרפו אל שורות הגיבורים והנבלים שהתהלכו במסדרונות המקודשים והתמחו בכל מה שדרוש כדי לקבל הצבה במעשייה משלהם עם מדריך לעולם-אף פעם.

הסדרה רבת המכר של הניו יורק טיימס, מאת סומן צ'ינני, (בית הספר לטוב ולרע, עולם ללא נסיכים, העד עצם היום הזה האחרון) מתעוררת לחיים בספר ההדרכה הזה, אשר מכיל את כל מה שתלמידים צריכים ללמוד כדי לשרוד את המעשייה שלהם—מקוד לבוש וחוקי בית הספר ועד לדיוקנאות של בוגרים, מפות ממלכה ועוד הרבה-הרבה דברים.

בכל שנה, תלמידים נאספים אל בית הספר לטוב ולרע, מוכנים להתכונן לחיים במעשייה. התלמידים בעלי הדירוג הגבוה ביותר הופכים לגיבורים ולנבלים של המעשיות, בעוד התלמידים בעלי הדירוגים הנמוכים ביותר הופכים לחיות מכושפות או לצמחים (כלומר, אם יש להם מזל).

ספר הדרכה זה הוא מדריך אישי שנועד לתלמידים להגיע אל ראש כיתתם—מדרכים לשרוד תהליך כיעור, לטיפים לבחירת סיידקיק או משרת, או כיצד לזכות בתפקיד במחזמר השנתי של בית הספר ועוד. וכמובן, שהספר מוגש בצבעים עשירים, כיוון שבבית הספר לטוב ולרע, מעטים מאוד הדברים שמגיעים בשחול-לבן.

המדריך לטוב ולרע יוצא בארה"ב בעוד 2 ימים!

בינתיים, בקרו באתר הרשמי של סדרת הספרים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.