פני דרדפול עונה שנייה (PENNY DREADFUL)

יוני 27, 2016

פני דרדפול עונה שנייה - סדרות אימה - הספרייה הפנטסטית

פני דרדפול, סדרת האימה מבית היוצר של זוכה האוסקר, סם מנדס, שבה לעונה חדשה

"פני דרדפול" ("Penny Dreadful"), דרמת האימה של חברת CBS ורשת SHOWTIME, היא פרי שיתוף הפעולה בין הבמאי זוכה האוסקר, סם מנדס ("אמריקן ביוטי", "חלון פנורמי") ושותפו לשני סרטי ג'יימס בונד, "סקייפול" ו"ספקטר", התסריטאי המועמד לאוסקר ג'ון לוגאן ("גלדיאטור", "הטייס", "הוגו").

את הקאסט המרשים של "פני דרדפול" מובילים כוכבי הקולנוע ג'וש הארטנט ("בלק הוק דאון", "פרל הארבור"), אווה גרין ("קזינו רויאל", "עיר החטאים 2" ובקרוב גם "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים") שאף הייתה מועמדת ל"גלובוס הזהב" על תפקידה בסדרה וטימותי דלטון (ג'יימס בונד בסרטים "007 באזור מסוכן" ו"רישיון להרוג").

 

קצת על העלילה

"פני דרדפול" מציגה כמה מהדמויות המוכרות והמבעיתות ביותר בתולדות הספרות, ביניהן המפלצת של דוקטור פרנקנשטיין, דוריאן גריי ודמויות אייקוניות נוספות מהספר "דרקולה". המותחן הפסיכולוגי המצמרר לוקח את הצופים אל לונדון הוויקטוריאנית בסוף המאה ה-19, ומציגה את אותם יצורי בלהות מוכרים מזווית חדשה ומפתיעה.

 

קבלה ודבר המבקרים

מלבד המועמדות המתוקשרת של גרין ל"גלובוס הזהב", "פני דרדפול" הייתה מועמדת גם לשלושה פרסי "אמי" ולחמישה פרסי בחירת המבקרים. ב-2014 אף גרפה את הפרס. כמו העונה הראשונה, גם השנייה קיבלה ביקורות מהללות ואף זכתה לציון המושלם 100% באתר "Rotten Tomatoes". ב"Daily Telegraph" נכתב עליה כי היא "לא מתקמצנת על רגעי אימה או על הופעות מבריקות", ואילו ב"New York Daily New" כינו אותה "דרמה אפלה ומורכבת שתתגמל היטב את הצופים שהצטרפו בעונה הקודמת".

 

מתי: החל מה-3.7, ימי ראשון בשעה 22:00

איפה: ב-HOT Plus וחינם ב-HOT VOD

 

טריילר: פני דרדפול עונה 2

אזהרה: לא לילדים או לא/נשים בעלי רגישות לסרטי אימה

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.