פחדיו של האדם החכם / פטריק רותפס

יוני 23, 2016

פחדיו של האדם החכם - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

חגיגת שבוע הספר, השנה, שמחה במיוחד בזכות צאתו של "פחדיו של האדם החכם", ספר ההמשך ל"שם הרוח" האהוב

ב-2011 ראה אור בישראל ספר פנטזיה של סופר אנונימי בשם פטריק רותפס. על פניו, רק עוד ספר באוקיינוס של ספרים דומים שהגיעו למדפי החנויות. שם הרוח הצליח לגעת כמעט בכל מי שקרא אותו ויצר לעצמו קהל חובבים נרחב. אבל כל זה לא עזר לו ולקוראים, כיוון שמכירותיו לא נחשבו גדולות מספיק כדי להצדיק את התרגום והפרסום של ספרי ההמשך.

במהלך השנים שחלפו מאז, שאלתם אותנו פעם אחר פעם אם ומתי יצא ההמשך. הבטחנו ללוות אתכם לכל אורך הדרך הזאת ולעדכן וכך עשינו. יוזמות שונות קמו כדי להביא לתרגום הספר השני בסדרה, עד שבסופו של דבר מישהו הקשיב. הוצאת "אופוס" לקחה על עצמה לרכוש את הזכויות ולהביא את הספר לחובבים. ועכשיו, בדיוק בזמן לשבוע הספר, פחדיו של האדם החכם יצא לאור, אל הדוכנים וחנויות הספרים.

 

תקציר העלילה

"שמי הוא קוותה.

הצלתי נסיכות, גנבתי אותן ממלכים עת נמו בתלי קבורתם. שרפתי את העיר טרבון עד היסוד. ביליתי לילה עם פלוריאן ובסופו היו לי חיי ובינתי לשלל. גורשתי מהאוניברסיטה בגיל צעיר מגילם של רוב המתקבלים אליה. הלכתי לאור הירח בדרכים שאחרים חוששים לדבר עליהן לאור היום. דיברתי עם אלים, אהבתי נשים וכתבתי שירים שהזילו דמעות מעיני זמרים.

אולי שמעתם עליי."

כך מתחיל סיפורו של הגיבור, המסופר מנקודת מבטו – אחד מסיפורי הפנטזיה המהוללים ביותר בעת האחרונה. כעת, בפחדיו של האדם החכם, קוותה יוצא בשירותו של המאר אלברון, השליט הווינטסי הנודע, להשמיד את איום השודדים המסתתרים ביער האלד, אך משימה זאת תוביל אותו אל לב ממלכת הפיי, אל האיידם המסתוריים ואל היצור השוכן בלב הבריאה, הידוע רק בשם קת'אהי.

בספר זה קוותה עושה את צעדיו הראשונים בנתיב הגיבור ומגלה כמה קשים יכולים להיות החיים כאשר אתה הופך להיות אגדה בחייך.

 

תגובות ליצירתו של פטריק רותפס

"ספר הפנטזיה הטוב ביותר של השנה האחרונה… בלעתי אותו ביום אחד, נשארתי עד הבוקר כדי לקרוא אותו ואני כבר מחכה לספר הבא. הבחור הזה רותפס יודע לכתוב". ג'ורג' ר. ר. מרטין, מחבר סדרת שיר של אש ושל קרח.

"בסופו של דבר, אני חושב שהספר הזה טוב יותר מרוב ספרי הפנטזיה האחרים מפני שהוא יפה. אחרי הקריאה נשארת בך תחושת שלווה. בכתיבתו של פט יש יופי שלא ניתן לתארו במילים".  ברנדון סנדרסון, מחבר טרילוגיית הערפילאים.

בואו לקרוא את הפרק הראשון

האתר הרשמי של פטריק רותפס (אנגלית)

 

[button color="orange" size="medium" link="http://opus.co.il/product_info.php?cPath=8_150&products_id=1237" target="blank" ]לרכישה ישירה מההוצאה[/button]

פחדיו של  אדם החכם

מאת פטריק רותפס

תרגום מאנגלית: צפריר גרוסמן

הוצאת אופוס (2016) 

 608 עמודים

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.