טריילר: מואנה (2016) Moana

יוני 13, 2016

מואנה - סרטי דיסני 2016 - הספרייה הפנטסטיתמואנה, הסרט החדש של דיסני, השואב את השראתו מתרבות הוואי, נחשף לראשונה בטיזר מלא קסם

ב-2014 סיפרנו לכם על הפרויקט הבא של דיסני – מואנה, סרט הרפתקאות וקסם, המבוסס על התרבות ההוואית. אז, הבטחנו לכם להמשיך לעקוב ולעדכן, וכעת אנחנו שמחים לקיים את ההבטחה. הטיזר טריילר הראשון של הסרט מאפשר לקבל הצצה אל הדמויות הראשיות בסרט, הפעם בתנועה ועם קולות השחקנים. מצד אחד, נכון שדיסני אכזבו לא פעם ונכון שיש לאולפני העכבר גם לא מעט נפילות, אבל מצד שני, קשה לראות את הטיזר הזה ולא להתרגש לקראת הטריילרים הבאים ולקראת הסרט עצמו.

תקציר העלילה (בתרגום ישיר מאתר דיסני)

לפני 3,000 שנה, המלחים הטובים בעולם יצאו למסע ברחבי האוקיאנוס הפסיפי רחב הידיים, וגילו את האיים הרבים של אושיאניה. אבל אז, במשך אלף שנה, מסעותיהם פסקו – איש אינו יודע למה.

מאולפני האנימציה של וולט דיסני מגיעה "מואנה", סרט אנימציה ממוחשבת סוחף, אודות נערה הרפתקנית ששטה למשימה אמיצה להציל את עמה. במהלך מסעה, מואנה (קולה של אאוליאי קראבאלהו – Auli’I Cravalho) פוגשת את חצי-האל מאווי, ששמו הלך לפניו פעם. (קולו של דוויין ג'ונסון), שמדריך אותה במשימתה להפוך למגלת נתיבים בכירה. יחדיו, הם חוצים את האוקיאנוס הפתוח, במסע רווי הרפתקאות, נתקלים במפלצות ענקיות ומתמודדים כנגד כל הסיכויים בסיטואציות שונות. במהלך הדרך, מואנה מגשימה את מסע החיפושים של אבותיה ומגלה את הדבר האחד אותו תמיד חיפשה: את זהותה.

כמו כן, יש לנו כבר תאריך בכורה בינלאומית: 23.11.2016

צפייה נעימה!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.