מגנוס ביין – בקרוב בטרילוגיה למבוגרים

יוני 3, 2016

טרילוגיית מגנוס ביין - קסנדרה קלייר ווסלי צ'ו - הספרייה הפנטסטית

קסנדרה קלייר תכתוב סדרה חדשה למבוגרים על בסיס דמותו של מגנוס ביין המכשף.

סדרות ספרים לילדים ולנוער נמשכות, לפעמים, על פני שנים ארוכות – אפילו עשורים. אלא שבעוד הסדרות עצמן נשארות, פחות או יותר, כשהיו, קוראיהן מתבגר, ולעתים אף נוטש את הסדרה לפני שהסתיימה. במקרה של קסנדרה קלייר, תופעה בפני עצמה, נראה שגם סדרת – או יותר נכון, עולם – בני הנפילים שלה הולך לעבור תהליך התבגרות, עבור טרילוגיה מיוחדת. הטרילוגיה תתמקד בדמותו המרתקת של מגנוס ביין ותיכתב בשיתוף פעולה עם הסופר ווסלי צ'ו (ספרו של ווסלי צ'ו, חייו של טאו, אף תורגם לעברית בהוצאת נובה). יש גם תאריך יציאה מתוכנן לספר הראשון – נובמבר 2017.

"במהלך השנים של כתיבת ספרי בני הנפילים" אמרה קלייר למגזין EW,

"מגנוס ביין התגלה כאחת הדמויות כי מהנות ומרתקות עבורי להביא לחיים. הוא תמיד היה מלא בסודות – יש כל כך הרבה דברים שאנחנו לא יודעים על מגנוס, מן הסיפור של אהבתו הראשונה למקורות משפחתו, אל תחילת יחסיו עם אלק [בעיר של עצמות]. בכל הדברים הלו הצלחתי לגעת בקורות ביין (The Bane Chronicles), אבל אני מתרגשת לחפור אפילו יותר עמוק בשלושת הכרכים האלה שיוקדשו למגנוס, לעברו, לעתידו ולהווה".

 

צ'ו מצדו מוסיף,

"אני כל כך נרגש לתרום לעולם שקסנדרה קלייר יצרה. הספרים והדמויות האלה הם אייקוניים ומגנוס את הוא מחביבי המעריצים. אני לא יכול לחכות להעניק לכולם את מה שמגיע להם. וסביר להניח כמה שלא מגיעים להם. סליחה, מגנוס".

נשמע מסקרן ונפלא. יחד עם זאת, מתעוררות רק השאלות – מה כבר יהפוך את טרילוגיית הספרים החדשה של קלייר ושל צ'ו לטרילוגיה למבוגרים? האם סדרת הנוער צריכה "להתבגר" כך? והאם מישהו ברצינות מצפה שחובבים וחובבות של הסדרה בגיל הנעורים לא יקראו את הספרים האלה? לחילופין, האם מישהו ברצינות חושב שמבוגרים לא קוראים את ספריה של קלייר בעולם ציידי הצללים, רק כי הם מיועדים לבני הנעורים?

כרגיל, אנחנו בספרייה הפנטסטית נמשיך לעקוב ולעדכן בהתפתחויות.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.