קרח ואש – לוחמי הפרא 2

מאי 27, 2016

 קרח ואש - ארין האנטר - הספרייה הפנטסטית

חדש בהוצאת כנרת – קרח ואש הספר השני בסדרת לוחמי הפרא, מאת ארין הנטר

 

הוצאת כנרת מזמינה אתכם (ואת החתולים/ות שלכם) לשוב אל עולמם של "לוחמי הפרא", בסדרת ספריה המצליחה של ארין הנטר, שהפכה לרב–מכר עולמי. בלבה עולם חדש של פנטזיה בו חתולי פרא נועזים עוברים הרפתקאות מותחות ומסמרות שיער ופרווה. קרח ואש, הספר השני בסדרה לאחר "אל היער" ממשיך לספר את קורותיו של חומפס (כעת לב-אש) ושל חבריו משבט הרעם.

 

תקציר הספר הקודם

ארבעה שבטים של חתולי בר חלקו את היער על פי חוקים שהתוו אבותיהם הלוחמים, והחיים התנהלו בשלווה שנים רבות. אבל פתאום מישהו מפר את הכללים, וחתולים אצילים באופן מסתורי. עכשיו שבט הצל הזדוני הולך ומתחזק וחתולי שבט הרעם נמצאים בסכנה גדולה. אלא שאז מגיע אל עולמם השביר של חתולי הפרא חתול בית רגיל בשם חומפס… ומוכיח לכולם שאמץ לב של חתול אחד יכול לשנות את גורלו של יער שלם.

 

תקציר העלילה

לב־אש הוא כבר לוחם בשבט הרעם, אבל הסכנה עדיין אורבת ביער, והיא קרובה מתמיד.

החורף הקר עומד בפתח. חתולי שבט הנהר נעשים חסרי מנוחה, ושבט הרוח החלש נאלץ להתמודד עם איומים מכל עבר. קרב קשה עומד לפרוץ ביער, ולב אש ניצב באומץ מול הסכנות שבחוץ, אבל גם מול בגידה קשה בתוך השבט שלו.

 

על המחברת

לארין האנטר יש אינספור נפשות חתוליות שכותבות יחד בזמן שחתולים אמתיים מנמנמים על הטיוטות של כתב היד. כל אחת מהן הייתה רוצה להיות חתול אחר בסדרה: רוח-עז: כי הוא כל הזמן רץ ביער ואף פעם לא מתעייף; פרווה-פחמית: כי טיפוסים רשעים הם יותר מעניינים; כף-עורבני: כי כיף להיות עם כוחות מיוחדים; כסופת-זנב: כי היא מבינה את החתולים האחרים, כולל – ובמיוחד! – את כף-שחור העוקצני. אבל בסופו של דבר, כולן היו רוצות להיות כף-בזלת בצעירותה – מגושמת טיפה, מתלהבת ונורא מתרגשת מכל דבר!

 

בואו לקרוא את הפרק הראשון

האתר הרשמי של ארין הנטר (אנגלית)

 

קרח ואש

לוחמי הפרא #2

הוצאת כנרת (2016)

תרגום מאנגלית: ארז אשרוב

285 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.