היפה והחיה 2017 – טריילר ראשון

מאי 23, 2016

היפה והחיה 2017 - אמה ווטסון - הספרייה הפנטסטית

אמה ווטסון היא היפה בטיזר טריילר הראשון לגרסת הלייב אקשן של דיסני לסרטם, "היפה והחיה"

אולפני דיסני מתכוונים להקסים אתכם ויורים בכל התותחים. זאת כנראה הסיבה שבעוד מרבית חברות הסרטים כבר די נטשו את סרטי האגדות, דיסני ממשיכים בכל הכוח. ישנם מקרים בהם התוצאה לא בדיוק מעוררת בצופים את התחושות להן אולפני העכבר ציפו, אך מקרים אחרים דווקא מעוררים סקרנות. דוגמה לכך הוא העיבוד של ספילברג לספר "העי"ג". אמנם זוהי אינה אגדה במובן הקלסי של המילה, אך בהחלט מדובר בסוג של "אגדה מודרנית". כעת מצטרפת דוגמה נוספת – גרסת הלייב אקשן של "היפה והחיה".

"היפה והחיה", אשר צפוי לנחות במסכי הקולנוע במרץ 2017, הוא בין הפרויקטים המועטים יחסית בהם הייתה מעורבת אמה ווטסון מאז סיימה את תפקידה כהרמיוני גריינג'ר בסדרת סרטי הארי פוטר. אנחנו בהחלט לא מתנגדים לצפות בשחקנית האהובה שוב על המסך הגדול. הדבר נכון במיוחד כיוון שכבר ב-2011 דיווחנו על מעורבותה בפרויקט ושש שנים הן די והותר זמן כדי לגרום אפילו לנו להתייאש מהשלמתו.

בכל מקרה, כיוון שגם כך חלף יותר מדי זמן, לא נכביר עוד במילים, ורק נזמין אתכם/ן לצפות בטיזר טריילר הראשון – עדיף במסך מלא ועם רמקולים/אוזניות פתוחים.

נ.ב. – לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו ממש מחכה לראות את הספרייה הפנטסטית של החיה!

Be our guest…

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.