Neil Gaiman’s Likely Stories – טריילר

מאי 13, 2016

Neil Gaiman's Unlikely Stories - סדרות פנטזיה - הספרייה הפנטסטית
בתמונה: מסתבר שניל גיימן ירש את כובעו של סר טרי פראצ'ט

הטריילר הראשון לסדרת הטלוויזיה, Neil Gaiman’s Likely Stories שוחרר לרשת

סופר הפנטסיה ניל גיימן ידוע בחיבתו לצד האפל של הז'אנר, בזכות ספריו (סנדמן, אלים אמריקאים, עולם-לא-עולם, קורליין ואחרים), אבל דווקא בסיפוריו הקצרים לקח גיימן את דמיונו למחוזות הכי אפלוליים ומוזרים. בהתאם לרוח זו, סדרת הטלוויזיה החדשה המבוססת על סיפוריו הקצרים, ככל הנראה צפויה להיות העיבוד הוויזואלי המטריד ביותר ליצירותיו, עד כה ולקחת את הצופים לדרגות חדשות לחלוטין של, ובכן… גיימניות.

אנו עוקבים אחרי הסיפור הזה כבר משנה שעברה. כפי שאולי זוכרים מי שעקבו אחר פרסומינו בנושא, המיני-סדרה, שצפויה להיות משודרת החל מסוף החודש בערוץ Sky Arts, מבוססת על מספר סיפורים קצרים שנכתבו על ידי גיימן במהלך השנים, ולהתפרס על פני ארבעה פרקים.

Neil Gaiman's Likely Stories ואלים אמריקאים

אם להאמין לשמועות, הסדרה תכלול גם שלל רפרנסים ליצירות אחרות של גיימן, שיפוזרו לכל אורך הפרקים. כאשר ברקע של הפקת המיני-סדרה ישנה גם ההפקה של אלים אמריקאים, יכולה להיות לסדרה השפעה לא קטנה. אם היא תהיה הצלחה, הרי שזה עשוי להיות אור ירוק למפיקי אלים אמריקאים לתת גז ואולי גם להקצות יותר משאבים אל הפרנצ'ייז. מנגד, אם Likely Stories תתגלה ככישלון, יכולות להיות למיני סדרה השלכות כבדות על ההפקה האחות. בהתחשב בזמן שכבר חיכינו לאלים אמריקאים, כולנו מחכים ל"בשורות טובות".

https://www.youtube.com/watch?v=RtDJJD8eS7M

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.