סדנת "לחיות בתוך סיפור" ב-20% הנחה

מאי 13, 2016

 

סדנת כתיבה - לחיות בתוך סיפור - הספרייה הפנטסטית

סדנת כתיבה "לחיות בתוך סיפור", בהנחיית מעין רוגל – בהטבה לגולשי הספרייה הפנטסטית

קוראים/ות של הספרייה הפנטסטית? מצוין! כותבים/ות? אפילו יותר טוב! אנחנו שמחים להציע הטבה מיוחדת לחברי הספרייה – 20% הנחה בהרשמה לסדנת הכתיבה חד-היומית, "לחיות בתוך סיפור", שצפויה להתקיים בעוד כשבוע וחצי, ב-24 למאי.

 

על מה הסדנה

לצד עולמנו מתקיימים עולמות נוספים, עולמות של סיפורים, בהם דמויות, אירועים ומקומות המיוחדים להם. בינינו לבינם מפריד גבול דק, קיר דקיק – הקיר הרביעי. קיר זה יכול להיות דפי הספר, בימת התיאטרון, מסך הקולנוע או הטלוויזיה ועוד.

אך בשנים האחרונות, הקיר הזה מתפורר בהדרגה. כיום, אם בשל התפתחויות טכנולוגיות ואם בשל טרנדים שעלו וצצו בכל העולם המערבי, הקוראים והצופים מוזמנים לצלול לתוך עולמות הסיפור. המציאות והבדיון מתחילים לזלוג זה לזה, ואי אפשר להפריד ביניהם עוד.

למה דווקא עכשיו? כמה רחוק אפשר לקחת את העירוב בין העולמות? ואיך ליצור עולמות סיפור מציאותיים כל כך עד שאפשר לחיות בתוכם?

אתם מוזמנים למפגש ייחודי ומסעיר, חקירה משותפת של העולם החדש של מספרי הסיפורים – מה הם הכלים העומדים לרשותנו כיוצרים, מה החוויות המחכות לנו כקהל ומה הן ההשלכות של עירוב העולמות.

 

הפרטים הטכניים:

מתי: יום שלישי, 24.5.2016, בשעות 21:00-18:00

איפה: קמפוס ברחוב הלח"י 31, בני ברק

הגעה: במקום חניה חופשית למכביר, ולמי שלא מתחשק לבוא ברכב – תחנת רכבת קרובה.

עלות הסדנה: 120. אבל אתם זוכים ב-20% הנחה = 96 ₪, בלבד.

כל שעליכם לעשות הוא להזין את קוד ההנחה: NIGHT

 

[button color="purple " size="medium" link="http://ivri.ravpage.co.il/besipur" ]להרשמה ולמימוש ההטבה[/button]

בנוסף, בונוס לנרשמים עד 14.5.2016, בלבד – 3 הרצאות מוקלטות לצפייה:

חדשנות בשיווק ספרים והמסע להגשמת החלום – של מירב עוז, שמספרת איך בתקציב מוגבל עד מגוחך היא הצליחה לעשות מהלך שיווקי מדהים ולמכור היטב את ספרה, אף על פי שיצא לאור בהוצאה קטנטנה שכבר לא קיימת…

על האימה ועל העונג – של מעין רוגל, מנחת הסדנה "לחיות בתוך סיפור". בהרצאה הזו מעין מסבירה מה זו אימה, ומה ההבדל בינה לבין הפחדות עלובות ונחותות. ההרצאה הזו לא קשורה ישירות לנושא הסדנה שלנו, אבל אין לי ספק שאחרי שתשמעו אותה – תרצו לשמוע עוד ועוד את מעין…

איך למכור את הספר שלך – של רחלי לביא, הקלטה של ובינר מיוחד שקיימתי לקראת כנס נקודת מפנה 2, ובה לימדתי דרכים למכור את הספר שלכם, בלי להוציא כסף (אבל אם המון השקעה ויצירתיות).

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.