אוליבר והאיים הנודדים

מאי 8, 2016

הוצאת "עוץ" של גילי בר-הלל מזמינה אתכם להצטרף להוצאה לאור של הספר "אוליבר והאיים הנודדים" בתרגום לעברית

אוליבר והאיים הנודדים - פיליפ ריב ושרה מקינטייר - הספרייה הפנטסטיתבשנה שעברה, לקראת שבוע הספר, אוהדי הוצאת עוץ של גילי בר-הלל התגייסו לפרויקט הדסטארט כדי לעזור ל-"עוגות בחלל" להמריא ולעלות על המסלול להצלחה. במהלך הפרויקט יכולים היו האוהדים לרכוש את הספר ברכישה מוקדמת, ליהנות משלל צ'ופרים מגניבים ולבקר במגוון אירועים מיוחדים ברוח ספרם של פיליפ ריב ושרה מקינטייר. מלבד זאת, וחשוב לא פחות – התמיכה אפשרה להוצאה להתבסס בשוק הישראלי המורכב ולהמשיך להביא ספרים מובחרים ומרתקים, שנבחרו אחד-אחד על ידי גילי בר-הלל.

כעת, לאחר שנה של הנאה עם "עוגות בחלל", גילי מזמינה אתכם למסע מופלא נוסף – הפעם עם "אוליבר והאיים הנודדים", גם הוא של ריב ומקנטייר. כמו "עוגות בחלל", גם ספר זה הוא ספר ילדים שמתאים במיוחד לילדים בכיתות א'-ג', אבל ימצא-חן גם בעיני קוראים יותר בוגרים. הוא מתהדר בעלילה מותחת, שפע איורים חווייתיים, תרגום איכותי עם ניקוד מלא ופורמט מיוחד כמו זה של הספר הקודם! השאיפה היא להוציא לאור מהדורה עברית של הספר לכבוד שבוע הספר הקרוב (15-25 ביוני). התומכים בפרויקט יהיו בין הראשונים לקבל עותקים של הספר, במחיר חד-פעמי ומיוחד.

 

תקציר העלילה

אוליבר הוא בנם של זוג מגלי ארצות. יום אחד רואים הוריו של אוליבר מקבץ של איים שהופיעו באופן מסתורי. הם יוצאים לחקור את האיים – ולא חוזרים! האיים נעלמו, וביחד איתם גם אמא ואבא של אוליבר. אוליבר יוצא לחפש אחריהם, ומגלה עולם ימי שלם שלא ידע על קיומו. האיים הם בעצם יצורים חיים, שצועדים אחת לשבע שנים לכנס האיים הגדול בקצה העולם. הוריו של אוליבר נחטפו כדי לשמש קישוטים לאי האכזרי מכולם! כעת מוכרח אוליבר להציל אותם מידי האי הרשע. למזלו הוא פוגש חברים שיעזרו לו: בת-ים קצרת רואי, אלבטרוס רגזן, אי קטנטן ודכאוני, וצבא שלם של קופי ים שובבים, שלא ברור לטובת מי הם… כדי לגלות מה קורה, תצטרכו לקרוא את הספר!

 

אבל זה לא הכול!

בעקבות ההצלחה של הפרויקט של שנה שעברה, הצליחה בר-הלל לגייס יוצרים ומאיירים מהארץ ומהעולם, כדי להציע תשורות מגניבות במיוחד! ביניהן, שרה מקינטייר, בכבודה ובעצמה, ציירה במיוחד לקמפיין של הוצאת עוץ איור שבו קופי הים השובבים מהספר מתחפשים לדמויות מתוך "הקוסם מארץ עוץ"! אלה יככבו על גלויות, כרזות ותיקי בד. אם לשפוט לפי הבדים שהופקו עבור "גובולינו, חתול המכשפות", זה בטוח הולך להיות נפלא!

יוצרים נוספים שהתגייסו כדי לעזור לאוליבר כוללים את אדם רקס (הסופר והמאייר של "יום סמק הגדול"), קתלין ג'נינגס (המאיירת של "גובולינו, חתול המכשפות", רותו מודן ("סעודה עם המלכה"), דניאלה לונדון דקל ("חמודי") ואילנה זפרן (אמא 1 של רפי וספגטי).

בנוסף תוכלו למצוא עוד שלל תשורות מיוחדות ומפתות ולא מן הנמנע שתשורות נוספות תתווספנה ככל שהפרויקט יתקדם (כולל כאלה שנתרמו על ידי עבדכם הנאמן והספרייה הפנטסטית).

אז למה אתם מחכים?

[button color="red" size="medium" link="https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=18802" target="blank" ]לתמיכה בפרויקט[/button]

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.