נשמות אפלות 3 – טיזר אנימציה (Dark Souls)

אפריל 21, 2016

נשמות אפלות 3 - משחקי מחשב - הספרייה הפנטסטית

בואו לראות את טריילר האנימציה המגניב של נשמות אפלות 3 שיצא החודש (אפריל 2016), מ-Namco Bandai Games.

אני מודה, יש משחקים שקל מאוד להלהיב אותי עליהם. כזהו, למשל, נשמות אפלות 3, שהצטרף לאחת מסדרות המשחקים הכי פופולריות כיום. כל מה שנדרש הוא לערב בעניין שם של יוצר סרטים וסטודיו אנימציה נחשב כדי להפיק טיזר לרשת, אותו ארצה לראות בלופ כמה וכמה פעמים.

טוב מאוד, אם כך, שזה מה שבחרו Bandai Namco ו-Create Advertising לעשות כדי לשווק את Dark Souls 3, שהביאו את אלי רות' כדי לעבוד עם Six Point Harness על סרטון אנימציה קלסית בשם "המכשפות", שמספר על מפגשו המפחיד של אביר חסר מזל עם שלוש מכשפות.

לדברי ברוק גלגר, שביים את הסרט הקצר עבור הסטודיו, סוג כזה של תכנים הוא שוק מתפתח. "יש חברות משחקים שרוצות תוכן סדרתי שכזה," הוא אומר. "ניתן לחלוק אותו, הוא ויראלי אבל מתואם לחלוטין עם מהות המוצר."

לפי גלגר, הפרויקט הושלם בתוך חמישה שבועות. Six Point הגישו את לוחות הקונספט בתוך שבוע ולאחריה אנימציה קצרצרה. מינדי לי עבדה בינתיים על עיצובי האנימציה וברגע שאלה הושלמו, העבודה על האנימציה עצמה הסתיימה בתוך כשלושה שבועות.

האתר הרשמי של נשמות אפלות 3

אזהרת צפייה: דם ואלימות – לא מתאים לכל קהל

 

צפייה מהנה!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.