חברי הדרקון אליוט (2016) – תמונה חדשה

אפריל 17, 2016

חברי הדרקון אליוט - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית
חברי הדרקון אליוט 2016, קרדיט תמונה: Entertainment Weekly

החידוש של "חברי הדרקון אליוט" מתקרב בהדרגה אל המסך הגדול, וכעת עיצובו של הדרקון נחשף לראשונה.

לאחר שלפני כחודשיים הבאנו לכם הצצה ראשונה אל הסרט, כעת אנחנו שמחים להביא מבט ראשון על אליוט הדרקון, בכבודו ובעצמו, כפי שנחשף שלשום על ידי אתר Entertainment Weekly. היו תהיות רבות לגבי האופן בו דיסני יתמודדו עם מראהו של הדרקון הידידותי בגרסת לייב אקשן, שהרי בסרט המקורי, מ-1977, עיצוב הדרקון היה חביב להפליא. אבל זה היה קל, כי אז היה מדובר באנימציה קלסית. כפי שעולה מן התמונה, הפתרון עליו החליטו המעצבים של אולפני העכבר, הוא להפוך את אליוט לדרקון פרוותי. כמו כן, את מקומו של ראש הדרקון ה"לטאתי", אליוט מציג כאן ראש שדומה יותר לזה של יונק, מה שמזכיר יותר את מראהו של הדרקון פלקור (פוכור), בסרט "הסיפור שאינו נגמר". כמו כן, אם ניתן להתייחס לקנה המידה שבתמונה כדוגמה, נראה שאליוט גדל משהו ב-40 השנה שחלפו מאז התארח בפעם האחרונה על המסך הגדול.

לדברי דיוויד לורי, במאי הסרט, היו מספר דברים שלא רצו לאבד במעבר משולחן הציור לשולחן המחשב, ביניהם: הבטן השמנמנה, יכולת נשיפת האש, הלסת הגדולה והתנועה המגושמת. יחד עם זאת, היו דברים שהיו צריכים ללכת, כיוון שלא עברו את מבחן המציאותיות, כגון הנקודות הוורודות והתספורת המשונה, שהוענקו לדרקון בגלגולו הקודם.

מעצבת ההפקה, ג'ייד הילי מרחיבה: "דיוויד דמיין מן דרקון פרוותי ורך, שכשילדים הולכים לשחק ביער, הם באמת יוכלו לדמיין שהוא קיים". ואכן, כמשוער, הילי מעידה כי ההשראה לעיצוב הדרקון הגיעה יותר מעולם היונקים המבויתים, לאחר שייצוגים בסגנון ימי הביניים ובסגנון לטאתי נבחנו ונמצאו לא מתאימים. אחרי הכול, מדובר בסרט לכל המשפחה, כולל ילדים, ולא ניתן היה לעצב דרקון שיהיה מפחיד מדי כאשר הוא מוצג באופן מציאותי.

אז, מה דעתכם על המראה החדש של אליוט לשנת 2016?

חברי הדרקון אליוט יגיע לבתי הקולנוע באוגוסט, השנה.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.