מפלצת קוראת: טריילר – 2016 – A Monster Calls

אפריל 14, 2016

מפלצת קוראת - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטיתגם אם לא ידעתם שחיכיתם לו, הוא כאן: הטריילר של מפלצת קוראת (A Monster Calls), המבוסס על ספרו של פטריק נס

כולנו יודעים במה עוסקים ספרי פנטזיה: טובים ורעים, גיבורים שצריכים להכריע אויבים ומפלצות, נבואות על "האחד", תעלומה שצריך לפתור, כמה חפצים קסומים ומישהו שצריך להציל את העולם. נכון? אז זהו, שלא, ואין לדעתי שום ספר שמציג זאת בצורה יותר טובה מאשר מפלצת קוראת (תרגום לא רשמי), או כפי שהוא נקרא באנגלית – A Monster Calls, מאת פטריק נס.

ספרו של נס, העוסק בהתמודדות של ילד בשם קונור עם מחלתו הקשה של אמו, מראה כיצד יכולה הפנטזיה להיות הכי אישית שיש, לחדור לנימי הנשמה ולשמש ככלי להתמודדות עם המציאות ולא לבריחה ממנה (כפי שרבים מאשימים אותה ואת חובביה). אחרי מפלצת קוראת, אנו עוקבים בעניין עוד מ-2011, וכך גם אחר הסרט שתוכנן על בסיסו. כעת, מגיע הטריילר של הסרט, כאשר את קונור מגלם לואיס מקדוגל, סיגורני וויבר מגלמת את סבתו ואת קולה של המפלצת מעניק ליאם ניסן.

צפייה נעימה, גם אם מצמררת משהו!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.