ציידי הטרולים – תמונה ראשונה

אפריל 8, 2016

ציידי הטרולים - פנטזיה בטלוויזיה - הספרייה הפנטסטית

סדרת " ציידי הטרולים ", המבוססת על ספרם של גיירמו דל טורו ודניאל קראוס חושפת תמונה ראשונה

היום, בדיוק לפני ארבעה חודשים, סיפרנו לכם על ספרו של גיירמו דל טורו, ציידי הטרולים, אשר צפוי לעשות את דרכו למסך הקטן. כעת, בשעה טובה, יש לנו משהו להראות בנושא. ל"ציידי הטרולים" הייתה דרך לא פשוטה עד שהגיעו לשלב זה. ב-2010 DreamWorks רכשו את הזכויות לסיפור של גיירמו דל טורו, מתוך כוונה להפוך אותו לסרט אנימציה ממוחשב, בסגנון אותו למדנו להכיר מן האולפנים. אך אז, כפי שקורה עם פרויקטים רבים בהם דל טורו מעורב – הפרויקט התעכב. כתוצאה מכך, שוב באקט שבמקרה של דל טורו כבר יש לו תקדים, הבמאי המקסיקני חבר לסופר נוסף, העלה את הסיפור על הכתב והוציאו לאור כספר (אולי אפילו סדרת ספרים).

בקיץ 2015, הספר "ציידי הטרולים" ראה אור הספר המאויר, מאת דל טורו ודניאל קראוס. עם או בלי קשר לספר ההוא, כבר בינואר יצאו DreamWorks ו-Netflix בהכרזה על שותפות חדשה בשתי סדרות מקוריות: חידוש של הסדרה המצוירת משנות ה-80, "וולטרון" ו-"ציידי הטרולים".

השבוע חשפו שני גופי התוכן תמונה ראשונה מתוך הסדרה, בה ניתן לקבל הצצה אל סגנון האנימציה ואל התחושה הכללית אליה מכוונת הסדרה. "ציידי הטרולים" צפויים להגיע למסכים מאוחר יותר השנה, אבל כיוון שמדובר בדל טורו, נסתפק בכך שזה פשוט יקרה.

 

תקציר העלילה של ציידי הטרולים (בתרגום חופשי)

אתם אוכל. השרירים האלה שאתם מכווצים כדי ללכת, להרים דברים ולדבר? הם קציצות בשר עטופות בגידים שנעים ללעוס. העור הזה, שהקדשתם לו כל כך הרבה תשומת לב במראות? הוא מעדן ללשון הנכונה, תבשיל של רקמה עסיסית. והעצמות האלו, שנותנות לכם את הכוח שדרוש בשביל להסתובב בעולם? הן מקרקשות בין שיניים בזמן שמח העצם נמצץ במורד גרונות מגירי ריר. העובדות הללו לא נעימות, אך שימושיות. יש דברים שם בחוץ, אתם מבינים, שלא מתחבאים במאורות כדי להיתפס על ידינו ולהתבשל מעל המדורות שלנו. לדברים האלה יש את הדרכים שלהם לתפוס את הציד שלהם, יש להם מדורות משלהם וגם העדפות קולינריות משלהם.

ג'ים סטרג'ס הוא בן-עשרה רגיל ב"סאן ברנרדינו-אחת" הפרברית, עם אבא מגונן במידה מביכה, חבר הכי-טוב בשם "טאבי", שחולק עמו את שנאתו לכל הדברים המענים (כמו שיעור התעמלות), והוא דלוק על ילדה שלא יודעת שהוא קיים. אבל הכול משתנה עבור ג'ים כאשר תעלומה בת 45 שנה צפה מחדש, ומאיימת על חייהם של כל דיירי הפרבר הישנוני, לכאורה. במהרה על ג'ים לחבור לקבוצה של גיבורים לא צפויים (ולא תמיד אנושיים), כדי להילחם במפלצות שמעולם לא ידע על קיומן.

ממוחותיהם של גיירמו גל  טורו ודניאל ראוס מגיע ספר מאויר חדש, על הדברים המפחידים שעורבים במקומות בלתי נראים.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.