העי"ג נחשף בטריילר חדש

אפריל 6, 2016

העי"ג - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

העי"ג, גיבור ספרו של רואלד דאל, יגיע לבתי הקולנוע בתחילת יולי ועיצובו של הענק נחשף לראשונה בטריילר החדש

לפני כחצי שנה, סיפרנו לכם על הכוונה לעבד את העי"ג (The BFG), ספרו האהוב של רואלד דאל, אל המסך הגדול. כיאה לסרט על ענקים, נראה כי הסרט, תחת ידיו האמונות של סטיבל ספילברג בכיסא הבמאי, אכן עושה צעדי ענק בדרכו אל המסך הגדול. פנטסיה, חלומות, קלאסיקת ילדים קסומה – כל הסימנים מעידים על כך שמצפה לנו עוד סרט פנטזיה נפלא לכל המשפחה, כמוהו לא ראינו מאז הדוב פדינגטון (2014), או "התגלית של הוגו קברה" (2012). יכול להיות שיש סרטים נוספים ששכחתי.

בפרסומים הקודמים, דיסני שמרו את דמותו של העי"ג נסתרת, אך כעת, בטריילר שפורסם אתמול, ניתן לראשונה לראות את הענק הידידותי הגדול במלוא הדרו, וכן הצצה אל ארץ הענקים. אנחנו לא יכולים לחכות – מה אתכם?

 

תקציר העלילה (בתרגום חופשי)

הכישרונות של שלושה ממספרי הסיפורים הגדולים ביותר בעולם – רואלד דאל, וולט דיסני וסטיבן ספילברג, חוברים יחדיו בשעה טובה, כדי להביא את הקלסיקה האהובה של דאל, "העי"ג" לחיים. בבימויו של ספילברג, "העי"ג" של דיסני מספר את הסיפור עתיר הדמיון של ילדה צעירה וענק המציג בפניה את הנפלאות והסכנות של ארץ הענקים. העי"ג (מארק רילנס), אף על פי שהוא עצמו ענק, הוא ענק ידידותי גדול ולא דומה כלל לשאר התושבים של ארץ הענקים. הוא מתנשא לגובה של למעלה משבעה מטרים, יש לו אוזניים ענקיות וחוש ריח חד, אך הוא גם תמים ואטי מחשבה באופן שובה לב ובאופן כללי הוא נחבא אל הכלים. ענקים כמו בקבוקדם (ביל האדר) וקצוצבשר (ג'מיין קלמנט), לעומת זאת, שגודלם כפול והם מפחידים לפחות כפליים, ידועים לשמצה כאוכלי אדם, בעוד העי"ג מעדיף לאכול ליפלופון ולשתות גזגזוז.

עם הגיעה לארץ הענקים, סופי, ילדה זהירה בת 10 מלונדון, מפחדת תחילה מן הענק המסתורי שהביא אותה אל מערתו, אבל עד מהרה היא מגלה שהעי"ג הוא בעצם עדין ומקסים, וכיוון שמעולם לא פגשה ענק, יש לה גם הרבה שאלות. העי"ג לוקח את את סופי לארץ החלומות, שם הוא אוסף חלומות ושולח אותם לילדים, והוא מלמד אותה את הכול על הקסם והמסתורין של החלומות. כיוון ששניהם היו עד כה לבדם בעולם, החיבה שלהם זה לזו גוברת במהירות, אבל נוכחותה של סופי בארץ הענקים משכה את תשומת לבם הלא רצויה של הענקים האחרים שהופכים למטרד גובר והולך. סופי והעי"ג יוצאים עד מהרה בדרכם ללונדון כדי לפגוש את המלכה (פנלופה ווילטון) ולהזהיר אותה מפני סכנת הענקים, אבל קודם כול עליהם לשכנע את המלכה ואת המשרתת שלה (רבקה הול)., שהענקים אכן קיימים. יחדיו הם מגבשים תכנית להיפטר מן הענקים אחת ולתמיד.

סרט העי"ג צפוי לצעוד אל המסכים ב-01.07.2016

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.