עיר של נשמות אבודות יצא לחנויות

מרץ 7, 2016

עיר של נשמות אבודות - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

עיר של נשמות אבודות, הספר החמישי בסדרת רבי המכר, בני הנפילים, מאת קסנדרה קלייר ראה אור בהוצאת גרף

בשלב זה, סדרת בני הנפילים, על כל הסתעפויותיה והסדרות שנגזרו ממנה, נמשכת כבר 9 שנים. דורות של בני נוער גדלו והתבגרו על התופעה הספרותית, פרי יצירתה של הסופרת האמריקאית קסנדרה קלייר. בנוסף לאינספור ספרים הולידו קורותיהם של ציידי הצללים גם סרט קולנוע ולאחרונה סדרת טלוויזיה. ובכל זאת, נראה שהמאבק עתיק היומין בין בני הנפילים (שנקראים גם ציידי הצללים) ובין השדים החיים בקרב בני האדם כבר אלפי שנים לא מראה סימני דעיכה. נהפוך הוא – כל ספר חדש שיוצא בארץ, בהוצאת גרף, הוא סיבה למסיבה. לכן, אם אתם/ן נמנים עם חובביה של קלייר ולא ידעתם זאת עד כה, ודאי תשמחו לגלות שעיר של נשמות אבודות, הספר החמישי בסדרה, ראה אור לפני כשבוע וממתין לכם עם המשך סיפורה של קליירי פריי.

עיר של נשמות אבודות מוצא את קליירי בנקודה גורלית במיוחד בעלילה, בה גורלו של ג'ייס יפה התואר, מושא אהבתה, נתון בידיה ועליה לבחור בחירה בלתי אפשרית כדי שתוכל להציל את האנושות כולה מגורל אכזר.

כמו כן, תשמחו לגלות כי הוצאת גרף צפויה לפרסם בהמשך השנה גם את הספר השישי בסדרה, עיר של אש שמיימית, כמו גם את המשכי סדרת הבת, מכשירי התופת, שהחלה בספר מלאך מכני ותמשיך בספרים נסיך מכני ונסיכה מכנית.

עיר של נשמות אבודות - קסדנרה קלייר - הספרייה הפנטסטית
כריכת הספר: עיר של נשמות אבודות, הוצאת גרף 2016

על הסופרת

קסנדרה קלייר, הסופרת, נולדה להורים אמריקאים בעת שהיו בשליחות דיפלומטית. את רוב ילדותה העבירה במסעות ברחבי העולם עם משפחתה. כשהייתה פעוטה, במהלך אחד הטרקים בהרי ההימלאיה, העבירה חודש שלם בתיק הגב של אביה. עד לגיל עשר הספיקה להתגורר בצרפת, באנגליה ובשוויץ. בני לווייתה במשך השנים היו הספרים שלקחה איתה לכל מקום. לפני שהפכה לסופרת במשרה מלאה עבדה קסנדרה ככתבת לענייני בידור בהוליווד, שאיפתה האישית היא לא לכתוב יותר אף מילה על פאריס הילטון.

את עיר של עצמות, הספר הראשון בסדרה, כתבה בזמן שהתגוררה בניו יורק ומצאה השראה מנופי העיר, שאותה גם הפכה למקום ההתרחשות העיקרי של העלילה. הספר זכה להצלחה אדירה, וביחד עם המשכיו נמכר במיליוני עותקים בכל רחבי העולם, לרבות בישראל. כיום מתגוררת קלייר במסצ'וסטס עם בעלה, חבורת חתולים והמוני ספרים.

 

טריילר הספר

 

עיר של נשמות

סדרה: בני הנפילים

מאת: קסנדרה קלייר

תרגום מאנגלית: ענבל שגיב נקדימון

הוצאת גרף (2016)

470 עמודים

 

                     

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.